Jump to content

Jaktfeltstevner i Vest-Agder vår/sommer 2011


Desert-Beagle

Recommended Posts

Norheim har 15 mai. og i kvinnesdal er det 2 pinsedag. Og i dag var det på sløgedal oppe på heia ved øyslebø. Det gikk som vanlig på trynet :roll. hjalp side mannen med 1 skudd også :oops:.

 

Kan jo holde denne tråden varm utover. For jeg vet det blir fler stevner utover sommer tidlig høst.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om jeg skal arrangere et eget jaktfeltstevne kun for meg selv. Ikke fortelle det til noen, og håpe at ikke noen kommer for å delta

 

Men mest håper jeg på at de som vet om jaktfeltstevner kan være greie å meddele det her. Det blir ikke mange treff av et google-søk

Link to comment
Share on other sites

"Vi" prøver å få til et opplegg for å lette informasjonen til alle, men det er ikke så lett, mange venter med å sette dato, slik at det ikke er så lett å forhånds melde lang tid i forveien. På denne tiden er det enten dfs eller private som lager stevner. Kvinnesdal har laget ei facebook side som det står noe, på sikt vil en prøve å få mest mulig inn der. søk på jaktfelt vest agder på facebook. Husker ikke helt adressa sidne jeg ikke er på fb selv.

 

Det var faktisk ett prøve stevne i Finsland på Søndag, fikk det med meg sånn i all hast. Men de vil prøve igjen i slutten av juni, litt mer offisielt. Vet også eiken har stevne utpå sommeren. Samt Norheim og Kvinnesdal i august.

 

Så får vi prøve å bruke denne siden for å spre stevnene så godt vi kan. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Flott at det finnes info på fjesbok. Kan dere som har tilgang der spre info videre hit? Jeg er ikke på fjesbok, og har ikke tenkt å bli det heller. Merkelig hvor vanskelig det skal være å få informasjon om jaktfeltstevner?

 

Ligger ingenting om fremtidige stevner. Ser bare to-tre som er annonsert i hele vinter/vår. Dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er helt utolig. Jeg ringte til et av de mest aktive medlemmene i Kvinesdal skytterlag for å dobbeltskjekke at det ikke blir noe. Andre pinsedag har vært ett godt innarbeidet arrangemang i mange år. I fjor kom det over 80 skyttere, av gammel vane, uten at det var annonsert i lokalavisen. Lurer på hvor mange det kommer i morgen?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Jegerfeltstevne på Flikka skytebane i Flekkefjord på lørdag 14 april. Påmelding fra 09:00. Arrangør: Flikka skytterlag. Konkuransen teller som 30 obligatoriske skudd, og det blir mulighet til oppskyting til storviltprøven etter stevnet.

 

Ellers er 1. mai fast dato i Farsund, og .2 pinsedag fast "dato" i Kvinesdal.

Link to comment
Share on other sites

hmm hvor er Norheim?

 

K

 

http://www.norheimskytterlag.com/veibeskrivelse.htm

 

"Dere finner oss på Skarstad i Lindesnes kommune du kjører rv. 460 fra Vigeland mot Sveindal. Etter 2 - 3 km. svinger du av mot Fuskeland (herfra er det grusvei) og følger bare denne veien til du ser det står et skilt skytebane der tar du til venstre over broen og følger bare veien til du ser skytebanen. Avstand fra Vigeland er ca 10 km.."

 

skarstad-kart.PNG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...