Jump to content

Garmin Astro 320?


Trippelsss

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oppdaterer du den amerikanske astro 320 så blir gpsén deaktivert, så er nåe ubrukelig...:-( oppdaterte selvfølgelig, hvis noen luringer vet hvordan man kan fikse dette tar jeg gjerne mot råd...

 

Hvilken firmware hadde du når du oppgraderte/konverterte?

 

Har vært frem og tilbake et par ganger til/fra US med en norsk versjon 3.40, og alt har fungert som ønsket både når den var nordisk og US.

Det jeg frykter er at dette er avhengig av versjon og det skjer noe guffent hvis man mikser feil.

 

Jeg har norsk og US regionsfiler (34 og 41) for firmware 3.40 liggende, om det kan hjelpe. Det er disse jeg har testet med selv.

Link to comment
Share on other sites

Hei, Det er ingen krise om du har oppgradert en US Astro til siste versjon. (3.80)

Det du må gjøre er å nedgradere i 2 steg. Først til 3.60 og så til 3.40 som er den siste versjonen man kan ha på US uten regionsperre.

Har gjort dette flere ganger nå, og det funker som bare det.

Trikset er å ha disse firmwarefilene på PCen og så dra de manuelt over til webupdater.

Filene finner du ved hjelp av vår venn Google ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Omprogrameringen til 320 er jo kurant men har noen fått Dc 50 eller T5 og fungere på en omprogramert 320?

Tenker da på om man må få kjøre opplastinger manuelt via en nordisk enhet eller kan man kjøre den gjenom webbupdate.... Har 320 us og tenker på å konvertere til nordisk og da kjøpe kun halse.

Takker for svar :)

Link to comment
Share on other sites

Ja det er ikke noe problem med hverken DC50 eller t5 på en 320 konvertert til Nordisk. Om du konverterer en Nordisk til US med disse regionfilene, så får du ikke peila t5.

Men det finnes løsninger på det å ;-) Det er også mulig å konvertere DC50 og t5, tt15 fra US til Nordisk og omvendt.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Hei. Har et kort spørsmål angående visning av spor på Astro 320. Jeg har nettopp byttet fra 220 til 320. På 220 hadde jeg laget terrenggrense som spor som ble vist hele tiden uansett om jeg var inne på vanlig kartsiden eller som følg hund. Jeg får ikke frem sporet på 320 slik at det blir liggende i kartbildet hele tiden. Noen som vet om en løsning på dette? For å vise terrenggrense må jeg nå gå inn på spor og vis på kart, men synes dette er tungvint når man må flytte seg manuelt i kart for å f.eks se hund . Dette gjelder også nybygde veier som jeg også hadde lagret som spor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...