Jump to content

Superior Shooting Systems

MorganKane

Recommended Posts

Vel, ikke alt man får tak i her på berget. Så vendte nesen over dammen for å bestille noe fra Superior Shooting Systems (til forveksling likt Superior Shooters Sypply, men altså ikke dem).

En ganske kostbar bestilling ble belastet min konto 09.03. Men da ingen varer dukket opp, sendte jeg en epost med ett spørsmål om hva ståa var. Fikk da til svar at de trengte toll nummer fra USPS og at de ventet på det (?). Har etter den tid sendt 4 eposter som ikke er blitt besvart.

Så nå begynner begynner det rett og slett å lukte litt muffens.. :?

Frågan blir

-har noen erfaring med dem Superior Shooting Systems?

-har noen erfaring med å få Visa til refundere en betaling?

Hei. Har du en link til dem? Kan være greit å få ut en link, slik at man kan være oppmerksomme på dem...

For å trekke tilbake et beløp belastet VISA, ta kontakt med VISA Norge og ha klar alle nummer mht. transaksjonen. Og vips så har du fått pengene tilbake :)

Link: http://www.superiorshootingsystems.com/

Men ikke sikkert grøten virkelig er svidd selv om det lukter slik..

I bestefall er de veldig trege til å svare på epost + sende varene. Varene står fortsatt oppført som tilgjengelig i nettbutikken og en ganske stor neve dollar ble belastet kontoen 9 mars. Aldri hørt om sender trenger toll nummer (?) fra USPS.. Noen mandel i grøten er det i allefall ikke.

Det var merkelig... Det normale når jeg har bestilt noe "over there" er at de reserverer beløpet fram til den er sendt, og først da trekkes det. Jeg ville ha sendt en ny mail, med forsiktig hentydning til at dine erfaringer vil bli lagt ut på et passende amerikansk forum, hvis de ikke får ut fingern. Amerikanske nettbutikker liker ikke å få sånt ut på nett :wink: Eventuelt ringe dem og antyde det samme hvis du er normalt stødig i engelsk :)