Jump to content

Comp til AR-15


Les Baer

Recommended Posts

Bushmasters Y-Comp, er den jeg har/har hatt med best effekt og mest lyd, uansett størrelse.

Går i alle divisjoner.

 

Kan være litt vrien å få tak i, BM importøren får den ikke fra fabrikken pga at det er en gjenga munningsdings som de mener de ikke har lov å eksportere. Står i BM sin nettbutikk og de har ihverfall tidligere levert til "alternative eksportører"

 

Den leveres i 2 lengder, den lengste er merkbart mere effektiv en den med bare 4 sideporter.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal ikke den børsa mi bli seende ut som et gammelt svensk fektegevær eller da, så har mest sans for nederste alternativet. :lol:

 

Jeg tenkte likt som deg, men ville ha noe som var mer effektivt enn det nederste alternativet. Derfor gikk jeg for en stor utgave av den nederste. Har prøvd både stor og liten utgave, og den store er merkbart mer effektiv. Måtte dreie compen ned litt mot løpet, for å få en fin overgang, siden compen er beregnet på tykkere løp enn jeg har. Jeg kjøpte den fra brownells. Link : http://www.jprifles.com/1.4.3_tre.php jeg har: JPTRE-5.12S.925 . Den ruver litt på rifla, men det var det som var meningen :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...