Jump to content

ønsker å være med på opplæringsjakt "Ungdom"


Martin Ruter King

Recommended Posts

Som oftest driver lokallaget fellesjakter ( njff ) værtfall her hos meg har Skien Jeger og Fisk noe som heter " Ungdomsgruppa", her driver vi med masse sosialt, og jakt sammen. vi møtes flere ganger i halvåret for å ha sosiale kvelder osv. det er sånn jeg kommer meg ut på jakt, er selv 16 år, ingen i nær familie jakter, så ungdomsgruppa er min måte å komme meg ut :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei!

lurte på om det var noen som skal ha opplæringsjakt for ungdomm snart? jeg er en 15 gammel gutt (fyller 16 i september) som akkuratt har tatt jegerprøva og er veldig innterrisert i jakt og fiske.

 

 

Bosted: 2770 Jaren, Hadeland

 

Alder: 15 år

 

Interesser: Jakt og fiske, være ute i skogen, Osv.

 

Har veldig lyst til å være med på opplæringsjakt så fort som mulig, fordi jeg tror at vis man ikke kommer seg ut på noe så snart som mulig etter jegerprøva så kan man glemme ting og kanskje vente så lenge at det ikke blir noe jakt i det hele tatt.

 

er interresert i : alt fra revejakt, skogsfugl, duejakt, harajakt, kråkefugl, ja rett og slett alt slags småvilt.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

lurte på om det var noen som skal ha opplæringsjakt for ungdomm snart? jeg er en 15 gammel gutt (fyller 16 i september) som akkuratt har tatt jegerprøva og er veldig innterrisert i jakt og fiske.

 

 

Bosted: 2770 Jaren, Hadeland

 

Alder: 15 år

 

Interesser: Jakt og fiske, være ute i skogen, Osv.

 

Har veldig lyst til å være med på opplæringsjakt så fort som mulig, fordi jeg tror at vis man ikke kommer seg ut på noe så snart som mulig etter jegerprøva så kan man glemme ting og kanskje vente så lenge at det ikke blir noe jakt i det hele tatt.

 

er interresert i : alt fra revejakt, skogsfugl, duejakt, harajakt, kråkefugl, ja rett og slett alt slags småvilt.

 

Hei. Gå inn på denne linken, så finner du sikkert ei forening nær deg :)http://www.njff.no/portal/page/portal/oppland/lokallag

Link to comment
Share on other sites

Heisann :)

 

Bli med i ungdomsgruppa til din lokale JFF!

Opplæringsjakt er ikke noe som nødvendigvis arrangeres av ei forening. Her blir slike turer arrangert maks et par ganger for sesongen. Det letteste er nok å komme i kontakt med personer du kan jakte sammen med, via ungdomsgruppa :)

 

Lykke til!

 

Mvh. Jon Martin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...