Jump to content

Bestille fra F & T Fur Harvester's Trading Post


SBergum

Recommended Posts

Går det bra å bruke VISA kort der? Har sjølv tenkt å handle der. Er det nokon som kan anbefale nokon bra filmar om lokkejakt der? Ikkje slike der ein berre ser skyting og lite instruksjon. Ser FNT har eit bra utvalg av filmar.

 

Eg handla forresten hos http://www.predatorpros.com" target="_blank" target="_blank , betalte med VISA, 9 dagar seinare låg pakken i postkassa :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte 6 lokkefløyter , en mojo woodpecker og 3 stk Hawbakers Marten lures.

 

Det gikk like kjapt som alle andre eg har bestilt fra . Max to uker på min forsending .

 

Jeg betalte via Pay Pal som er kjempeenkelt , men de tok ikke betalt for frakt når en bestilte , så måtte må en ny link til Pay Pal på frakten .

 

39 dollar for alt eg bestilte i frakt + 106 dollar for resten . De brukte et fraktselskap som forhåndsbetalte momsen , så måtte plusse på ca 220 kr til når eg sku ha ut pakken .

 

De har kjempeutvalg og servicen var meget bra . ( Mi erfaring da )

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nettopp fått åakke fra dem. Tok 9 dager fra jeg bestillte til jeg hadde det hos meg. Fikk mail om hva frakten ville komme på og hvordan jeg ville betale. PayPal er nok det enkleste. Har ingen betenkeligheter med å anbefale denne butikken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...