Jump to content

Kråker i restavfall


Stefan J

Recommended Posts

Hei!

 

Har fått tilgang på å jakte kråker på et avfallsdeponi, så jeg regner med at vi får skutt en del av disse.

Et kriterie for å få jakte her er at vi selv tar med oss avlivet vilt og kvitter oss med dette.

 

Ønsker å kvitte meg med dette på lovlig måte, har tilgang til en restavfallscontainer/kvern med god plass.

 

Er dette lov, evt. hvordan går vi frem for å gjøre dette riktig?

 

Mvh Stefan

Link to comment
Share on other sites

Er klar over at man kunne brent dem, men jeg er ute etter å få dette gjort på helt lovlig måte. Noen som vet hvor man evt. kan lese om dette eller sitter på "oppskriften"`

 

Det er på Vestlandet. Var rimelig enkelt og greit, oppsøkte et slikt anlegg. Så lenge man opptrer seriøst og ordentlig tror jeg dette skal være mulig å få til ved de fleste slike anlegg.

Link to comment
Share on other sites

er ikke det der proteinavfall??? på det lokale anlegget her så har min PK fått lov til å ta ut luftens mafia, og det som er igjen av disse bevingede rotter skulle legges på en bestemt plass...

mulig det deponiet du skal skyte på ikke har alt slags avfall, men hørtes noe rart ut at det ikke kan legges igjen på tomta der....

Link to comment
Share on other sites

Hele kråka funker dårlig som åte.

 

Hvorfor det??

jeg har da brukt hele fugler, det eneste som ikke revne ville ha var en skarv jeg hadde glemt i frysen.

 

Men jeg legger alt av kråker og måker og skjerer til reveåte. legger faktisk ut fisk også når vi fisker med ruser for og få opp småfisken..

 

Jeg bruekr strot sett v-max på søpelplassen. og da er det ikke stort og finne kan du si..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...