Jump to content

Bygge om S&W mod. 36


Illidan

Recommended Posts

Det går helt sikkert, men spørst hvor mye penger du vil ut med for å få det til. Ny tønne og nytt løp som begge må tilpasses sluker noen arbeidstimer. Og å finne ei tønne som passer kan nok bli noe arbeid. Mulig det hadde gått å sleevet inn nye kammer i den gamle tønna og brukt en beta av ei .308 pipe som løp om spareblusset og kunnskapen er tilstede.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikkje all verden å maskinere ei ny tønne til ein smithrevolver, men billig blir det heilt sikkert ikkje. Tønnekrans/ekstraktor frå ein .22 kan vel muligens brukes med litt tilpassing. Løp kan maskineres frå eit passende løpsemne. Dette høyres igrunn ut som eit prosjekt eg kan like.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikkje all verden å maskinere ei ny tønne til ein smithrevolver, men billig blir det heilt sikkert ikkje. Tønnekrans/ekstraktor frå ein .22 kan vel muligens brukes med litt tilpassing. Løp kan maskineres frå eit passende løpsemne. Dette høyres igrunn ut som eit prosjekt eg kan like.

 

Prosjekt du kan like? betyr det at du jobber med sånne ting... eller? :P hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et løpsemne i kal 32, som jeg kan kappe en passende lengde av, om det skulle bli noe av prosjektet ditt :D

 

Høres veldig intressant ut, største problemet er vel å finne ei tønne som passer her... om 632 tønna passer, og går overens med løpet, hadde det jo vært genialt, den skulle jo være mulig å få tak i.

Å få seks skudd i denne hadde jo heller ikke gjort noe...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...