Jump to content

Rust på sauer 202 sluttstykke?


bippestankelbein

Recommended Posts

Jeg er linksskytter og har desverre ikke så stort utvalg i våpen som diverse andre heldiggriser. Likevel har jeg (omsider) klart å oppdrive en brukt Sauer 202 i links utførelse til en overkommelig pris. Standen var VELDIG bra på hele riflen men det var en ting som jeg stusset litt på. Sluttstykket hadde noen mørke pletter på seg. Det såg ut som om det kunne vært gammel rust, og så blitt pusset bort. Han som solgte den sa at dette var noe som kom på alle bare de kom ut i regnvær og at det ikke betydde noe.. Han hadde nemlig en til som bare hadde gått 50-60 skudd og såg lik ut. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte at dette?

 

Er dette i såfall noe man skal holde seg unna?!?

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar!

Kom visst ikke så tydelig fram at jeg ikke har kjøpt enda, men lurer på gjøre det. Er ikke sikker på om det er en slik Euro, tror det er Classic eller noe ettersom det er en 2007-2008 mod. Grunnen til at jeg ble i stuss var at resten av riflen ser ut som den knapt har vært ute av kassen.. Men da kan vi vel si at det er mangel på vedlikehold av tidligere eier (på sluttstykket) :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...