Jump to content

Erfaringer med Sony DCR-SR30


spelltiurn

Recommended Posts

Da mitt gamle mini dv Sony kamera sviktet her om dagen så jeg meg nødt til å kjøpe meg nytt kamera. Tør ikke gå i skogen uten video kamera tilgjengeli. En tur i skogen uten kamera å jeg hadde garantert gått på en bjørn i tett dans med en elg eller to.

Kjøpte da Sony DCR-SR30 harddisk kamera, fikk det for 2500 kr. Noen som har erfaringer med dette kameraet?

Å hvor kan jeg sende mitt gamle til reparasjon? Ble noe tull når jeg setter i kassetten, så det kan ikke være dyrt å reparere.

Link to comment
Share on other sites

Ring Sony Norge, de har et firma et sted ved Trondheim som er veldig flinke og raske å reparere kameraer. Men det er ikke sikkert det er lønnsomt, tviler på at det kommer på under 800 kr. I verste fall kan det være en rap på opp mot 2000 kr, da er det ikke lønnsomt hvis det ikke er et meget dyr modell du har hatt fra før. Trenger du å overføre gamle filmer til pcen, så kjøp et nytt til 1300 fra Canon. Men hør først med verkstedet til Sony.

 

Når det gjelder det nye kameraet ditt så er det veldig lett og et helt greit hardisk kamera, har testet det litt men ikke mye.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...