Jump to content

Noen så har gode råd om ny rifle?


Mats Haugen

Recommended Posts

Finner du ikke brukte tikka t3?

Jeg søkte tikka T3 på finn.no og fikk 28 treff :wink: Brukt og nytt. Søker du inne på salgskammeret her finner du sikkert også 2-3 stk :mrgreen:

Selv ville jeg kjøpt remington 700 eller noe annet :roll:

(Fixet sitatet. Jegermeistern.)

Har sett på alle ingen som kom i smak oss meg :(

Link to comment
Share on other sites

Dette blir smak og behag, men hva med ønskerifla til mange på 80-tallet? Sako Forrester/Finnbear. Bl.a. J&F har hatt mange inne i veldig god stand til rundt fem-seks lapper.

Link to comment
Share on other sites

 

Eg får alle våpen på norskog våpen til inkjøps pris så vis en rifle koster 10000 så får eg den for sirka 6000kr og det e sånn sirka 30%. e du me? :)

 

Hva har du gjort som blir straffet så hardt :?::mrgreen:

 

Har selv en A-bolt ss i 6.5x55 og er storfornøyd. Har aldrig angret på det valget. :D

X-bolt er vel også ett godt valg, men personlig liker jeg A-bolten bedre :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det beste rådet jeg kan gi deg er å kikke på og holde i så mange børsjer som mulig i den aktuelle prisklassa. Kjøp den som føles mest riktig for deg. Har du sjangs til å reise på ei messe, eller innom flere forhandlere så er det bra. Klå og kikk, så finner du ut hva du liker. Jeg ville kjøpt en brukt Lakelander, dukker opp noen på Finn i ny og ne. Sjekk også ut brukt og tilbudssidene til forhandlerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...