Jump to content

Hunden min har mista hår på ørene sine


kkristinee

Recommended Posts

Det er ikke så usannsynlig at den har forfryst ørene. Etter så jeg har lest av dine innlegg tirligere,så har du en hund uten tykk pels. Å da er ørene en plass som fort kan forfryses.

Jeg anbefaler deg at du bruker litt penger på en tur til veterinær for å få stillt en diagnose event får noe medisin,før du forhører deg her på forumet. Du kan få like mange svar som det er meninger her.

Å slikt som håravfall skal man ikke kjimse av..

Bruk veterinær er mitt tips :)

Link to comment
Share on other sites

Dachstispa mi mistet nesten alt av hår på ørene og nesen, og ble langtfra noe vakkert syn. Veterinæren hadde aldri sett noe liknende, så hun fikk ingen diagnose på det. Hårene kom tilbake selv etter et par måneder. Dette skjedde sommerstid da hun var 4 år gammel, og siden det har bikkja holdt seg slik hun skal se ut.

Link to comment
Share on other sites

Hannhunden (strihårsdachs) min mister (feller) også håret på ørene, samt nesa. Kommer ut nytt hår etterhvert. Ørene virker kalde når det ikke er hår på dem. Hvis jeg napper ørene ofte så felles ikke håret. Må nok nappe 2 ganger i året hvis du skal unngå dette.

(De andre dachsene mine beholder håret på ørene)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...