Jump to content

Fersk halvauto eier, Benelli Vinci. Lading? Plombering?


sebbi

Recommended Posts

Lekte meg med noen klikkpatroner for å bli kjent med våpenet. Når jeg skal lade putter jeg først i magasinet så til slutt en i kammeret...når jeg så lader detter det en patron ut av magasinet... hva er det jeg gjør feil? Må jeg lade med patron i kammeret før jeg fyller magasinet?

 

La også merke til at jeg får minst 2 patroner i magasinet, noen som vet hvordan jeg plomberer det til kun 1 i magasinet?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

du må først legge en i kammeret, også lade magasinet etterpå :) og plomberinga sitter i magasin røret, en plastisk stang ned over magasinet med fjøra..

 

Hehe, det klargjorde litt mer, takk for svar. Skjønner jeg ikke helt hvorfor de har gjordt det sånn at man lader kammeret før magasinet, må jo være sikrere å gjøre det til sist eller?

 

Åpnet magasinet for å sjekke, den fjæren var seriøst spenstig :) Fjæren i pumpehagla mi er spagetti i forhold.

 

Hvis dere sitter med en slik (Som jeg har vurdert å anskaffe) Magasinet er jo til å ta ut, kan man ta det ut ladet eller spruter det ut patroner da?

 

Kan ikke se at det er noe som holder de på plass i magasinet, tror de blir trykt ut ja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...