Jump to content
Ilatad

Stem frem .35Whelens bilde

Recommended Posts

En av de sterkeste bilder jeg har sett! Den satt midt i mellomgolvet, kompis!

Jeg har spredd oppfordringen til mine venner, og jeg er ikke i tvil om at du får stemmer fra ALLE som ser dette bildet. :|

Lykke til, ikke minst til pjokken som har fått en hard velkomst i denne verden....

Stemme avgitt og lykke til.

Et utrolig sterkt og rørende bilde. Har selv unger i den alderen og dette bildet får en virkelig til å tenke og sette pris på livet og de små og alt det vi tar som en selvfølge her i livet.

Tusen tusen takk til dere alle.

Er forsiktig optimist ang. konkurransen, men man vet jo aldri.... kanskje dommerne også føler noe for bildet - hvis det fortsatt er blandt de 15 beste "likes" i april.......

Å fy det var ett fantastisk bilde. Jeg har null peiling på foto men syns det sa mye. Guttungens knekk i knærne og at han var fremoverlent ble sterkt. Tror du du kan bytte NY turen i ei jaktreise for hele familien :D Lykke til videre og stemme avgitt.

Stemme avgitt.

Og ikke juks, da blir bilde fjernet.

Men helsa går foran alle konkurranser, så lykke til.

Godt du nevner det.

Men setter fortsatt pris på alle stemmer. Lenge til april - og er det da blandt de 15 beste likte foto, så kommer det til finalen.

God søndag:)

Jeg har og stemt, men er ikke sikker den ble registert, for siden virka litt treg å laste ned. Men et sterkt bilde var det. Men dette går bra!!!!!!!. Sånne små gutter er tøffe, å de fleste blir kvitt dette til slutt!.

et meget gripende bilde,som beskriver denne dystre hverdagen den stakkars gutten går igjennom.Stemme for deg er avgitt.

har stemt, og lagt det ut på facebook'n min, og har oppfordra alle venner til og stemme.

et utrolig gripende bilde, tenker bare på følelsen dere som foreldere har, da dere ser lillegutt blir koblet til maskiner og slanger. dere må være sterke.

moren min har sin tredje runde med kreft nå, så hu er jo ut og inn av sykehuset med cellegift og det som værre er.

men hu er ikke mere enn 45år, så hu har styrken med seg!

Bumper denne samtidig som jeg legger ved et utsnitt fra konkuransereglene :)

Ref:13. Dommernes avgjørelse vil være endelig, ingen korrespondanse inngås.

14. Én person som deltar i den offentlige stemmegivning kan bare gi en enkelt stemme for hvert konkurransebidrag. Maksimalt antall kvalifiserte stemmer fra en enkelt IP-adresse eller organisasjon pr individuelle bidrag er 5.

15. Forsøk på å manipulere avstemningen ved å utnytte systemet er ikke tillatt. Forsøk på å gjøre dette kan resultere i sletting av avgitte stemmer og / eller fjerning av den skyldiges bidrag.

16. Bidrag som ikke overholder konkurransereglene vil bli fjernet og diskvalifiseres uten forvarsel. Noroffs beslutning i denne sammenheng vil være endegyldig, ingen korrespondanse vil inngås.

Har prøvd å legge inn stemme, men det skjer ingenting, hva kan dette skyldes?

Har ikke all verdens greie på foto, men det er ett gripende motiv som setter tanker og følelser i sving.

Håper dere får så mange stemmer at dere er i finalen...

Jeg ønsker god bedring, flaks og styrke, den som er dyktig har ofte flaksen på sin side. :wink::D

Hvilke idioter stemmer egentlig på den j**** smileyen på andre plass?

Kan ikke helt se det kunstneriske bak det bidraget der :shock:

Er jo bare bra om det er slike bilder som kommer på topp 15.. Er jo fagfolk som skal plukke ut vinneren blant de 15 som har fått mest stemmer

Avgitt stemme. Måtte ha ett par tre forsøk før den ble registrert (treg side?).

Sterkt bilde, og i egen klasse sammenlignet med de andre bidragene. Anstrengelsen lyser ut av bildet, og er bare så alt for lett å føle.

Jeg synes bildet er godt, og det er ikke fordi motivet er hjerteskjærende. Men fordi bildet har fanget og evner å formiddle en helt spesiell opplevelse. Det er vanskelig å sette ord på det, men bildet taler for meg høyt og klart på flere plan.

Satser på at det går bra, og ønsker god bedring (en bønn er sendt, det kan jo ikke skade).

Stemme avgitt, lagt denne på min Facebook side. Håper mange stemmer slik at dere kan få et avbrekk fra en tøff hverdag.

Varme ønsker om god bedring til gutten og ekstra styrke til resten av familien i en tøff tid.

Jeg hørte akkurat en radioreklame for dagens papirutgave av VG. De skulle være om en som hadde laget en fotodokumentasjon om et lite barn med kreft. Er det dere?

Jeg håper virkelig det går bra.

Var innom butikken etter en tur på banen. gløtta på avis-standen og jeg fikk klump i halsen tvert da jeg så VG :D kjenner ikke Håvard eller familien, men ble så gla at kassadama lurte hvorfor jeg gliste fra øre til øre. svar: jeg har nettopp lest den beste nyheten på maaange år og pekte på avisa. All lykke til dere videre :!::!::D:D

og ja jeg har stemt på bildet..

Har ikke sett på denne tråden før nå.... Selvfølgelig fikk bildet min stemme!

Lykke til videre! Kan bare prøve og forestille seg hva dette gjør med en familie.

Kom inn på Narvesen i går, og som Tesla32. Syntes jeg det var den beste nyheten jeg har lest på lenge (også beste forsida i Vg på lang tid spør en meg, så godt å se noe posetivt for engangs skyld).

Lykke til videre til småtten og hele familien fra meg. Godt kjempa.