Jump to content

Stem frem .35Whelens bilde


Ilatad

Recommended Posts

En av de sterkeste bilder jeg har sett! Den satt midt i mellomgolvet, kompis!

Jeg har spredd oppfordringen til mine venner, og jeg er ikke i tvil om at du får stemmer fra ALLE som ser dette bildet. :|

Lykke til, ikke minst til pjokken som har fått en hard velkomst i denne verden....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Å fy det var ett fantastisk bilde. Jeg har null peiling på foto men syns det sa mye. Guttungens knekk i knærne og at han var fremoverlent ble sterkt. Tror du du kan bytte NY turen i ei jaktreise for hele familien :D Lykke til videre og stemme avgitt.

Link to comment
Share on other sites

har stemt, og lagt det ut på facebook'n min, og har oppfordra alle venner til og stemme.

 

et utrolig gripende bilde, tenker bare på følelsen dere som foreldere har, da dere ser lillegutt blir koblet til maskiner og slanger. dere må være sterke.

 

moren min har sin tredje runde med kreft nå, så hu er jo ut og inn av sykehuset med cellegift og det som værre er.

men hu er ikke mere enn 45år, så hu har styrken med seg!

Link to comment
Share on other sites

Bumper denne samtidig som jeg legger ved et utsnitt fra konkuransereglene :)

 

Ref:13. Dommernes avgjørelse vil være endelig, ingen korrespondanse inngås.

 

14. Én person som deltar i den offentlige stemmegivning kan bare gi en enkelt stemme for hvert konkurransebidrag. Maksimalt antall kvalifiserte stemmer fra en enkelt IP-adresse eller organisasjon pr individuelle bidrag er 5.

 

15. Forsøk på å manipulere avstemningen ved å utnytte systemet er ikke tillatt. Forsøk på å gjøre dette kan resultere i sletting av avgitte stemmer og / eller fjerning av den skyldiges bidrag.

 

16. Bidrag som ikke overholder konkurransereglene vil bli fjernet og diskvalifiseres uten forvarsel. Noroffs beslutning i denne sammenheng vil være endegyldig, ingen korrespondanse vil inngås.

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd å legge inn stemme, men det skjer ingenting, hva kan dette skyldes?

 

Har ikke all verdens greie på foto, men det er ett gripende motiv som setter tanker og følelser i sving.

Håper dere får så mange stemmer at dere er i finalen...

Jeg ønsker god bedring, flaks og styrke, den som er dyktig har ofte flaksen på sin side. :wink::D

Link to comment
Share on other sites

Hvilke idioter stemmer egentlig på den j**** smileyen på andre plass?

Kan ikke helt se det kunstneriske bak det bidraget der :shock:

 

Er jo bare bra om det er slike bilder som kommer på topp 15.. Er jo fagfolk som skal plukke ut vinneren blant de 15 som har fått mest stemmer

Link to comment
Share on other sites

Avgitt stemme. Måtte ha ett par tre forsøk før den ble registrert (treg side?).

 

Sterkt bilde, og i egen klasse sammenlignet med de andre bidragene. Anstrengelsen lyser ut av bildet, og er bare så alt for lett å føle.

 

Jeg synes bildet er godt, og det er ikke fordi motivet er hjerteskjærende. Men fordi bildet har fanget og evner å formiddle en helt spesiell opplevelse. Det er vanskelig å sette ord på det, men bildet taler for meg høyt og klart på flere plan.

 

 

Satser på at det går bra, og ønsker god bedring (en bønn er sendt, det kan jo ikke skade).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var innom butikken etter en tur på banen. gløtta på avis-standen og jeg fikk klump i halsen tvert da jeg så VG :D kjenner ikke Håvard eller familien, men ble så gla at kassadama lurte hvorfor jeg gliste fra øre til øre. svar: jeg har nettopp lest den beste nyheten på maaange år og pekte på avisa. All lykke til dere videre :!::!::D:D

og ja jeg har stemt på bildet..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...