Jump to content

Stem frem .35Whelens bilde


Ilatad

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har stemt!

Og la inn denne kommentaren:

 

"Jeg er "over gjennomsnitt" opptatt av komposisjon, bildelinjer og "blikkretning" i bilder.

Dette bildet ser jo, ved første øyekast, ut til å passe i liggende format (med litt beskjæring i underkant). Perspektivet, og glassvinduene-rammene-dørene, understreker det. Når man ser ser på bildet, lurer man på hva som er "over" motivet, som berettiger høydeformat. Og så ser en stativet, med flaskene med alskens medisiner og doserings-remedier. Og blikket går videre, langs slangen og ned til gutten.

Kort og greit et mesterlig bilde!"

Link to comment
Share on other sites

Jeg avga 5 stemmer.

Avgi stemmen din.

Trykk F5..la siden oppdatere seg.

Å så avgi din stemme en gang till..

Trykk så F5 en gang til..osv :)

Dette fortjener di så til di grader. La oss mobilisere slik at familien får seg en uforglemmelig tur til USA :) ?

 

Når jeg så etter,så ble ikke min stemme reg mer en en gang dessverre..men det er værdt et forsøk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg avga 5 stemmer.

Avgi stemmen din.

.........................

Når jeg så etter,så ble ikke min stemme reg mer en en gang dessverre..men det er værdt et forsøk.

 

 

Jeg har kortet litt inn på sitatet ditt for å få frem poenget mitt.

Jeg håper ingen finner på en eller annen lur måte å jukse med avstemminga. Om dette blir oppdaget risikerer bildet å bli fjernet fra avstemminga.

Jeg ser også at din fremgangsmetode ikke virket og godt er det.

 

Jeg har forresten stemt selv og ønsker .35Whelen m/familie alt godt og lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg trykker på stemmeknappen blir stemmen min registrert. Oppdaterer jeg nettiden kan det se ut som den ikke er registrert likevel??? Kanskje noen kan oppklare så alle stemmene blir tellende?

 

Forøvrig et bilde og en historie som river i kroppen til en barnefar..

 

Edit: Rettet opp noe feilinformasjon. Takk til moderator.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Fy fa...!

 

Det bildet var rått. Det hadde et innhold som stilte det i en helt annen divisjon enn de andre "kreative" påfunnene i konkurransen. Jeg er imponert. Over bildet, og over at du idetheletatt var i stand å se et motiv i en sånn situasjon. S/hv, kontrast/toneomfang og komposisjon understreket sykehusfølelsen og håpet/desperasjonen som pårørende føler i en sånn situasjon. Som forelder får jeg bildet midt i trynet og midt i hjertet. Etter min (amatørmessige) mening har du begått et bilde som stiller (minst!) i nasjonal eliteklasse som dokumentarfoto.

 

Håper intenst at det ender godt for den lille.

 

 

Og, forresten, håper du vinner også. Det ville vært fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk til alle for stemmer.

Vanskelig å tro at man kan vinne.. er de 15 beste bildene som kommer til en slags finale. Da blir bildene tatt til en bedømming av div. folk i reklame/foto/studie-bransjen. Om de liker fashion eller dokumentar er jo ikke godt å vite. Uansett er det hyggelig med støttende ord og stemmer.

Småen er operert, fått ut 97% av svultsten. Det er bra. Nå venter massiv oppfølging på riks i årene som kommer. Og vi "drømmer" om null tilbakefall :)

Takk til dere alle.

Flere bilder fra serien kan sees på min fotoblogg for de som er interessert...

http://flaatten.blogspot.com/

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk til alle for stemmer.

Vanskelig å tro at man kan vinne.. er de 15 beste bildene som kommer til en slags finale. Da blir bildene tatt til en bedømming av div. folk i reklame/foto/studie-bransjen. Om de liker fashion eller dokumentar er jo ikke godt å vite. Uansett er det hyggelig med støttende ord og stemmer.

Småen er operert, fått ut 97% av svultsten. Det er bra. Nå venter massiv oppfølging på riks i årene som kommer. Og vi "drømmer" om null tilbakefall :)

Takk til dere alle.

Flere bilder fra serien kan sees på min fotoblogg for de som er interessert...

http://flaatten.blogspot.com/" target="_blank

 

Bildet ditt er kjempesterkt. Stemmer på det flere ganger om dagen.. Har og sett flere av bildene fra serien på "dotten" i høst og vinter. Som småbarnsfar så treffer de meg rett i magan, og blir ofte sittende med klump i halsen.

 

I jula så leste jeg en artikkel om dere i en nettavis, og ble ikke mindre klump av det. Krysser fingra for null tilbakefall og ønsker dere alt godt.

 

Håper du vinner, hadde vært vel fortjent, ikke kun for alt dere har vært gjennom, men fordi bildet er bra, fortellende sterkt og "utleverende" på en god måte.

 

MVH

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...