Jump to content

Trenger bilder av rådyrbukk til tattovering


tiur666

Recommended Posts

Hjelp fikk gavekort på tatto av madamen til jul og går for et motiv av rådyrbukk.Har surra rundt på nettet etter bra bilder jeg kan bruke som en inspirasjon til tattovøren men det er for mye å velge i.Håper derfor noen her inne har bilder eller linker til bra bilder av noen vokksene bukker.Trenger ikke være av de aller største men gjerne et bilde som legger vekt på hode og gevir

På forhånd tusen takk for hjelpa :D .

Link to comment
Share on other sites

Nei det veit jeg ikke enda alle gode bilder motas med takk :D

Tips kan være og studere http://www.foto.no og finne et bra bukkemotiv der. Du går inn på bildesøk og søker på rådyr. PS! kanskje lurt å spørre eier av bildet om du kan få benytte hans/hennes rådyrbilde i akkurat din tattovering før du bestemmer deg.. ;-)

 

Et eksempel jeg fant på denne sida..

321110_1280x1024.jpg

 

Finnes også mange gode utenlandske nettsider med naturfoto.

 

Fant disse på http://www.naturfoto-online.de" target="_blank

foto43629.jpgfoto35959.jpg

 

og disse bildene av en staslig bukk på http://www.naturfoto-schiersmann.de" target="_blank

foto17306.jpgfoto17297.jpgfoto17304.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du fått time?

Har du tatoveringer fra før?

 

Jeg skal ikke komme med noen repremande her, men valget på artist er helt avgjørende for resultatet. De beste artistene lager utrolige tatoveringer med dårlige bilder, mens de mindre gode artistene ikke får gode resultat uansett bilde. De beste artistene har høye timespriser, men de er absolutt verdt det, Du skal ha med deg denne resten av livet og da er dette desto viktigere.

Jeg har to gode jaktkamerater som har hver sin elgokse tatovert. Den ene ser mer ut som et esel med horn og det andre er som plukket rett ut fra Sarek nasjonalpark :lol: Førstnevnte vil bli dekket av en coverup i nær fremtid

 

Selv tok jeg disse to i september 2010. http://electriclinda.carbonmade.com/projects/2638419#3" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Det er de to barna med rosa blomster rundt. Bildene er tatt på Kreta.

Barna mine er det viktigste for meg og da var dette min hyllest til dem.

Jeg brukte lang tid på å finne rett artist og Linda sitt navn dukket opp oftere og oftere. Hun er helt rå til å tatovere og et fantastisk menneske. Det koster penger og er lang ventetid, men absolutt verdt det.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Takk folkens.

Joda, dette ble bra, helt rått faktisk og utrolig artig å ha på armene. Jenta kan tatovere det er det ingen tvil om, og hun er den eneste som får sette blekk i min ellers bleke kropp :wink:

Mitt budskap i tråden er at valgt tatovør ALLTID er avgjørende om en jobb blir bra eller ikke.

Her gjelder det å tenke først og handle etterpå, ikke omvendt 8)

Dette var mine første og vi tok begge samme dag. Startet 9.30 og var ferdig 17.00 :oops:

Gå for en av de beste (eller den aller beste som er Linda)i landet og betal det ballet koster, da er du garantert fornøyd resten av livet.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Dette blir min første og jeg kommer til og bruke Starligth tatto i Drammen både fordi jeg kjenner eierene og fordi jeg veit at de er blant de beste i Skandinavia. :D

Jeg tenkte lenge på motiv og har enda bestemt meg helt for hvilke bilder jeg vil at de skal tegne ut i fra.Tenkte også og finne på noe med navnet til guttungen men han ville ikke at jeg skulle gjøre det,og det respekterer jeg.Har planer om og begynne med en bukk,og bygge på til en større jaktscene etter hvert.Derfor er også jeg kresen med valget av tattovør og vil ha folk som ser mulighetene for og bygge på mer etter hvert.Har ikke lyst til og ende med noe som ser ut som det er sakset rett fre forsiden til Jakt og Fiskes august nr.Synes det blir litt for upersonlig og kjedelig.Må jo få lurt inn verdens beste rådyrjager etterhvert også,min basset fauve som lyder navnet Dio :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...