Jump to content

Brygging av maltøl på Morgedalsvis


HB

Recommended Posts

Ølbrygging er eit stort høgdepunkt dei gangene det skjer i året. Setter sjølv 400l på kok om nokre veker.

 

No er det mange lokale "tradisjonsøl" varianter ute i det ganske land, og her er det Hardingaølet som rår. Sjølv liker eg ein kombinasjon av tradisjonell ølbrygging og litt nyare teknologi.

 

 

Håper eg får smake morgedals øllet eingong i framtida :D

 

Send meg adressa di på PM så skall eg ordne med smaksprøve!!!!!!!! :):)(i alle fall om ølet blei vellykka men det veit ein jo ikkje ennå :oops::shock: )

og så må du legge ut bilde av brygginga di, bruk gjerne denna tråen her viss du vill.........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Då er høstens oppskåk vell overstått!! :D det blei ein knall suksess, alle lika ølet og ville koma att neste gong me har oppskåk!!!!!!!!!!!!! :D:mrgreen::mrgreen:

normal_opp_02.JPG

Her er eg i gang med og tappe..

normal_opp_01~0.JPG

SKÅL!!!!!!!! :D:D:mrgreen:

normal_opp_03.JPG

Etter tapping må gjæringsfata vaskas, noko som er kjedeleg midt oppi all drikkinga og smakinga!!!

normal_opp_04.JPG

Her er ølet i kjellaren og under co2 trykk

normal_opp_01.JPG

Dagen derpå, Terje skriv ned kor mykje øl som gjekk på oppskåk+ noko svikøl frå Hansa :oops::oops: !!!! :mrgreen::mrgreen:

normal_Opp_02_%282%29.JPG

Maltpusjeren og Øystein hadde bestemt seg for å brygge dagen etter oppskåket kåns, me måtte selfølgeleg opp og slenge litt med leppa i regnværet!!! :mrgreen::mrgreen: (ølet blir sikkert surt i det været....)

normal_opp_03~0.JPG

Maltpusjeren (Aslak) har foresten rydda i låven og gjort klart til oppskåk , på ølet deira!!!! :shock::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Då kom det ein mystisk pakke i posten :mrgreen:

 

Har akuratt tømt det fyrste glaset med flott morgedalsøl. Førsteintrykket er meget bra!

 

Smaksmessig vil eg sei det liknar ein pale ale (og eg får lov å sette det i bås :wink: ) med ein meget fyldig og god maltsmak! Mulig det er derfor det heiter maltøl :)

 

 

Tusen takk til Morgedalsbryggarane! Denne flaska skal eg dele dei andre ølbryggarkompisane mine under neste helgs brygging! Så skal me vel sjå at det blir sendt ei flaske og to i retur.

 

 

 

Ps: Posten må vera sprø, det var litt av ein porto :!:

Link to comment
Share on other sites

Ja eg fekk ei lita pakke i går her, og etter å ha partert nesten ein halv hjort, so blei klokka 23.50 og tid for ein smaksprøve. Det var eit skikkelig godt øl, som vanleg må eg sei.. Litt særprega humlesmak enno, men det er ferskt og det vil javne seg ut.. Når det får 2-3 veker til, so tenkjer eg at det er i særklasse. :)

 

Einig med Kvitekrist, Posten veit jaggu å flå ein stakkars bryggjar.. :shock:

 

Tusen takk for smaksprøven HB, og eg skuldar deg ei pakke til jul.. Men kva som er i den, det forblir eit lite mysterie enn so lengje.. ( Har ein del att av litt salt flesk, huskar du likte det so godt, kanskje det hadde vore ein ide ? :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Øl kunne eg tenkt meg å lage ja, men gidder ikkje aleine. Har lagd noen 100 liter med vin i ungdoms tiden med det ble aldri godt, smakte salo eller værre så det solgte vi til andre som klarte å drikke det :mrgreen:

Koster vel litt å invistere i alt i første omgang og kan eg tenke meg.

Men skulle gjerne hatt en smaks prøve:) Noen som kan sende en halv liter til meg?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Moro att dikkån lika Ølet sjølv om det er ferskt ennå!!

 

normal_opp_01~2.JPG

Her er ølet stått på fat i 1 veke og smaking må til :D:D sjølv om det ikkje er jul rektig ennå!!! :shock::shock::shock:8):mrgreen:

 

normal_opp_04~0.JPG

Jadda....... då er det bare og vente på ribba, pinnekjøtet, griselabban, rakfisken og resten av julematen 8)8)8):lol::lol::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ps: Posten må vera sprø, det var litt av ein porto :!:

 

Kan tipse om at Kvitekrist og HB har ein felles bekjent som kan ta på seg å frakt varene over fjellet heilt gratis :wink::mrgreen:

 

Jaaaaaaaa det er dyrt nok og sende :(:(:oops:

ut av skapet, kven er felles kjent???? :lol::lol::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Halloen godtfolk:)

Eg spurte så pent om noen kunne sende meg en flaske med maltøl og tror du ikkje eg fikk en flaske i posten forje uke av godeste HB.

Denne skulle eg få vist eg skrev akkurat det eg mente om den, og eg holder det eg lover:)

No har eg aldri drukket maltøl før så dette var første gang. Da eg i mange år har drukket hansa og andre godsaker.

Det er en veldig sterk lukt av denne ølen, å det er mange smaker på en gang når du tar deg en slurk, ettersmaken er ikkje den beste, eg tok meg 1 glass å så måtte eg over på en annen øl. Eg vil ikkje si at den smaker dårlig men litt rar ettersmak, savner kullsyren.

Så terning kaste vil bli en sterk 4 utav 6. Eg har smakt være øl som man kjøper på butikken. Men eg takket så mye for at du sendte denne flasken helt til askøy, det kostet deg faktisk en del kr også. Så er takknemlig for at du var så grei.

 

 

Mvh Raymond.j.

Link to comment
Share on other sites

Halloen godtfolk:)

Eg spurte så pent om noen kunne sende meg en flaske med maltøl og tror du ikkje eg fikk en flaske i posten forje uke av godeste HB.

Denne skulle eg få vist eg skrev akkurat det eg mente om den, og eg holder det eg lover:)

No har eg aldri drukket maltøl før så dette var første gang. Da eg i mange år har drukket hansa og andre godsaker.

Det er en veldig sterk lukt av denne ølen, å det er mange smaker på en gang når du tar deg en slurk, ettersmaken er ikkje den beste, eg tok meg 1 glass å så måtte eg over på en annen øl. Eg vil ikkje si at den smaker dårlig men litt rar ettersmak, savner kullsyren.

Så terning kaste vil bli en sterk 4 utav 6. Eg har smakt være øl som man kjøper på butikken. Men eg takket så mye for at du sendte denne flasken helt til askøy, det kostet deg faktisk en del kr også. Så er takknemlig for at du var så grei.

 

 

Mvh Raymond.j.

 

 

Moro og sende øl runt om kring når ein får ærlege svar!!! :D:D:?

 

Ja ølet kåns og anna maltøl er for vidrekomande, det smaker myke meire enn det ølet ein får i butikken! :roll::roll::wink:, Mørktpoløl er vell det rette samenlignbare 8)8) (feks Julebokk, eller anna mørkt juleøl 8):wink: )

Link to comment
Share on other sites

Brygga i helga som var, no står det ein dunk med julebokk og ein dunk med american brown ale og putrer så fint :)

 

Bokkølet er undergjæra så det trenger tid til både gjæring og lagring, mens brown alen er nok klar før. Skal bli godt å få på kranen til jul!

 

Delte forresten morgedalsøllet med de andre bryggekarane og alle likte det godt!

 

Så får me satse på at det går godt :wink: og at eg kan sende ei flaske og to i retur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Marshallhjelpen har og kome til Voss!!!!!! :mrgreen::mrgreen::lol::lol:

normal_ol_02.JPG

Saken var den att Mauser hadde bestilt noko utstyr til karbonisering av ølet sitt, (som han aldri får tid til og lage :lol::lol::mrgreen::mrgreen: )

Eg hadde fat og tappetårn og slanger til overs som han kunne få, fekk og tak i eit gamalt brannslokingsapparat som han kan bruke til CO2 Han fekk Litt øl til Smak!!!

Gråbein var grei og tok med Marshallhjelpen!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja, HB, i kveld er det tid for den store testen av Morgedalsølet. I kveld samles vi 8-10 bryggere av Stjørdalsøl til et trivelig lag, og med til selskapet blir også den tilsendte smaksprøven.

Kvelden vil vise om jeg vil angre meg for å ha delt den med så mange :)

Til orientering vil smakinga bli foretatt før annet fludium blir inntatt. dette for å få en uhildet vurdering av Morgedalsølet.

Vi gleder oss :)

 

edit: hvilken temeratur bør vi smake det på.? 3 grader(kjølerom) eller vanlig romstemeratur?

Link to comment
Share on other sites

Ja, gjer det Mauser, det blir moro og høyre kva det seier om det!!! :wink::wink::wink:

 

Fatteren bra att flaska kom fram i postgangen!! :D:D

Detta blir skummel, men samtidig grueleg moro at dikkån vill ta smakinga så seriøst!!men skriv det som dikkån miner :oops: det toler me!!!!! :roll::wink:

 

Ja romtempratur er vell det beste for då kjem alle et gode dmakane av maltet bedre fram!!!!!, men det er nå smak og behag :D:D .

 

PS gledar meg og få høyre dommen frå deg og Mauser :?:?8):mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Trur faktisk eg skal ta med meg ein prøvesmak på Morgedals ølet, på årets julebading i kveld og, slik at eg kan visa dei eldre som bryggjar her, korleis SKIKKELIG øl skal smaka, det set dei sikkert pris på.. :mrgreen::lol:

 

Er vel likt med både vossaøl og hardingaøl, du skal helst gjera det på gamle måten, jo eldre jo bedre. Termometer treng ein ikkje, ein har jo alboge, ein ventar på at ølet "brest" under kok (sjølv om dei fleste ikkje veit kva det betyr), humle smakar ein seg til og ikkje sist men minst skal det kokast helst så lenge at det kun er sirup att :mrgreen:

 

Har fått min dose kjeft med å bla. innføre "avanserte" temperaturmålarar og div. rustfrie remediar i prosessen.

 

 

 

Til HB: Eg lovde deg smaksprøve, det skal du få, men har ikkje hatt tid til å få det på trykk enda, mulig det blir gjort i helga om eg får tak i ny co2. Pakken kjem nok, om eg muligens bommer litt på jula :D

Link to comment
Share on other sites

Ja HB, eg snakka med deg på telefonen her, men dommen frå dei som eg fekk tilbakemeldingar hjå, var at det var eit godt øl, men litt tynt og litt lite smak på. Eg må sei eg einig i litt av det, sjølv om eg forstår litt av tilbakemeldingane når folk har tjukt og litt søtleg øl med seg, so blei det litt tamt i forhold. Spissølet derimot fekk veldig god kritikk, og var noko med det beste spissølet dei hadde smaka. Det var faktisk overraskande god smak på til å væra spissøl, det pleier normalt å smake lite anna enn humle. :)

Eg personlig synst ølet var veldig godt, men litt tammare smak på og ikkje so fyldig som fjoråret. Men alikavel terningkast 5/6 for min del. :)

 

He, he, sant det Kvitekrist, dei eldre tykkjer det alltid er kjekt når ungdommen skal læra dei korleis ting skal gjerast, spesielt ta med at det dei har gjort i generasjoner, er totalt feil, det blir alltid ein vinnar.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mye god kunnskap her. Selv var jeg ikke så heldig, ølet jeg brygget sammen med naboen ble den samme søte laken som det pleier. Naboen og far min vil ha det slik, men det vil ikke jeg. Så jeg har tatt av en dunk til meg selv i år, og satt på kjøkkenet, så forhåpentlig går det bedre ut.

Link to comment
Share on other sites

Ja HB, eg snakka med deg på telefonen her, men dommen frå dei som eg fekk tilbakemeldingar hjå, var at det var eit godt øl, men litt tynt og litt lite smak på. Eg må sei eg einig i litt av det, sjølv om eg forstår litt av tilbakemeldingane når folk har tjukt og litt søtleg øl med seg, so blei det litt tamt i forhold. Spissølet derimot fekk veldig god kritikk, og var noko med det beste spissølet dei hadde smaka. Det var faktisk overraskande god smak på til å væra spissøl, det pleier normalt å smake lite anna enn humle. :)

Eg personlig synst ølet var veldig godt, men litt tammare smak på og ikkje so fyldig som fjoråret. Men alikavel terningkast 5/6 for min del. :)

 

He, he, sant det Kvitekrist, dei eldre tykkjer det alltid er kjekt når ungdommen skal læra dei korleis ting skal gjerast, spesielt ta med at det dei har gjort i generasjoner, er totalt feil, det blir alltid ein vinnar.. :mrgreen:

 

Takk Mauser for god tillbakemelding :D:D

I fjord til jul bruka me meire sjokalademalt og mørk karamellmalt derfor var det meire smak på det i fjord til jul!!.mener og att me koka inn vørteren meire, men då synest fleire att det nesten var for mektig så m,e ville prøve ei litt lettare utgåve i år!! :roll: men det er nå smak og behag etter korleis ein likar de, me er i alle fall god fornøgd :D:)

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk HB, for tilsendt øl.

La meg først få si at det er kjempetrivelig å få innblikk i andres bryggemåter og oppskrifter. Selv brygger jeg som kjent bare maltøl av typen Stjørdalsøl. her brukes det egenprodusert malt som er tørket over varme og røyk. Det er denne røyksmaken som er karakteristisk for dette ølet. Forøvrig er det så vidt meg bekjent bare 3 steder i verden det i dag brukes slik malt til ølproduksjon.

 

Så til testen av Morgedalsølet :)

La meg bare få nevne at jeg er ingen ølekspert, men kjenner godt når det er øl jeg liker. :mrgreen:

På forleden kvelds tilstelning ble ølet dykkon åpna og vurdert etter alle kunstens regler :D

Flott klarhet og farge. Og en frisk, kraftig duft av humle er med og gir topp karakter for utseende. :D

Så til smaken.

For oss var det nok mye mere bittert enn hva vi er vant med i vårt Stjørdalsøl,(der jo røyksmaken er den som skal være framtredende.) Vil tro at du har brukt en ganske bitter humle til dette brygget. (Hvor lang tid lar dere aromahumla ligge i brygget forresten?) Jeg synes også det har en liten "tørr" ettersmak bakerst på tunga, som jeg ikke er vant med. Men smaken er som baken vet du ;)

Det vi alle var enige om, var at det var et godt øl, men at det var litt for bittert etter vår smak.

Nå skal det også sies at en reise med posten ikke er det som gagner ølet best, og at denne lange reisen kan ha påvirket smaken på de gode dråper.

 

Ellers ser det ut til at dere tar ut litt mere enn jeg gjør. (litt over 1:3?.) Selv ligger jeg nok litt i underkant av det. Men dette er også litt avhengig av vurderinga av maltet, som jo foregår etter en visuell vurdering og smakstesting. Altså ren synsing. :mrgreen:

 

Skulle du forresten være på disse kanter 2. juledag kl. 10.00 så er du hjertelig velkommen til vår årlige Maltøltestfestival. Her kan du få smake på mellom 50 og 80 forskjellige brygg av Stjørdalsøl. :mrgreen:http://www.bladet.no/kultur/article3210095.ece" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Då¨var jula definitivt over her;skulle ned å tappe ein øl og så var det bare blup blup blup som betyr at her er fatet tomt!!! :shock::shock::shock: Noko som skulle bety at me har drukke altfor mykje eller at me har gjeve vekk for mykje !!! :wink: ( og det er nå bare moro)så eg tippar at eg har gjeve vekk så er derfor fatet er tomt!!!! :shock::shock::shock::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

normal_Malt_01.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ja det nærmar seg sommaren og sommarølet!!! 8)8) det blei ikkje noko av att me brygga til smellen i år !!! :(:(:overrasket: , men til neste år lovar eg!!!! :shock::shock:8)

Naboen brygga maltøl i dag.Øystein og nitime kokka(Bodil N ) sal gifte seg i juni så dei er tidleg ute med ølet!!!! :D:D:forvirra: og det kan jo vera trykt i og med att dei ikkje har hat oppskåk ennå!!!! :shock::shock::oops::oops::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Her er Aslak og brughgomen(Østein Løvlid) i sving ved temp 70gr!!!

normal_aslak_01.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tidleg i Mai fekk eg besøk av dr balder :D ,og han hadde med seg øl frå Kvitekvist :D:D her på kammret!

normal_malt_01~0.JPG

 

Kvitekvist hadde brygga 2 slags øl pils og tradisjonelt maltøl frå Hardanger, som me skulle smake på ved ein passende anledning!!! :winke1::D

 

Fant ut att i går måtte vera ein fin dag i og med att me hadde finstasen på!!!! 8)8):D

Glaset til høgre er pilsen og det i mitten er tradisjonelt maltøl,og det litt mørkare er maltølet kåns som var brygga til jul 2010.

Ølet til Kvitekvist blei veldig godt lika,(av begge kjønn), det var tydeleg att dette er karar som veit kva dei holder på med :roll:

Det tradisjonelle maltølet Var godt humla og med ganske mykje alkohol 9%,men godt var det :D:D

Pilsen likte kjeringan bedre, den hadde ein markert røyksmak(har du brukt malt med røyksmak eller er det naturleg bålsmak?)

Takk for smaks prøve :D:D

skall sende bortover noko når me har brygga sommarølet

Her er Terje i gang med smakinga :D:D

normal_Malt_01~0.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Då er vårens store eventyr og beinhard jobb overstått så langt her :winke1: ,men moro er det :smile::smile: Me brygga på himmellspretten, og her kjem nokre bilde frå prossen! :roll::roll:8)

 

Me valgte og brygge stort, for det er mange som vill vera med på dette!!!! :wink::wink: , me tok 65 kg pale ale og 25 kg pilsner malt.

 

Her er Terje og maltpusjeren i hard diskusjon om prisen på maltet!! :forvirra::forvirra::mrgreen:

normal_Malt_1.JPG

 

Dei blei enige til slutt og her blir litt av maltet knust.

normal_Malt_2.JPG

 

Terje velger ut noko av humla og klaringsmiddlet me skall bruke.

normal_Malt_3.JPG

 

Her er maltet me brukte. Og det er klart til og leggast i bløt kvelden før.

normal_Ol_02~0.JPG

 

Det skall dryppe fint frå meskestaven, då er det passeleg!!!!! Og det er klart til dagen etterpå.

normal_ol_03.JPG

 

Klåkka er 0630,og me har med slaver frå Lommedalen til og røre i gryta!!!! :mrgreen::mrgreen::roll:

normal_ol_04.JPG

Dei er bryggerar sjølve, men bryggar i ykje mindre skala, men godt øl har dei!!! :winke1::roll::roll:

 

Heile gjengen på plass!!! Triveleg er det :smile::smile:

normal_Ol_05.JPG

Dette er vell unnder mesketemp på 70 grader.

 

Den skall tidleg krøkast som god meskar skall blid :D:D:wink:

normal_Ol_06_%282%29.JPG

 

Burre var med og var slave for kån, han får øl for jobben, her bøttar me over til meskekaret!,Takk for jobben Burre :winke1::winke1:

normal_ol_06.JPG

 

Og han smaker på vørteren som smaker søtt og godt,den blir au klar og fon etter kort tid!

normal_Ol_07.JPG

 

Etter meskekaret,må alt over i kokekaret att, og me kokar alt sammen i ca 1,5 timar.

normal_Ol_08.JPG

Dette er vell ca 380 liter til kok :shock::roll:

 

Og så er det nedkjøling til 25 grader.

normal_Ol_09.JPG

 

Me bøttar alt over til gjæringskara totalt blei det 31 bøtter til gjæring, noko som er ny rekord og det skulle vell bli 250l fedig øl skulle eg tru :mrgreen::mrgreen: (før håpe det blir bra)!!!!!!!!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

normal_Ol_10~0.JPG

Raport og bilder frå oppskåk kjem seinare!!! :?:?:?:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Då er oppskåk og tapping vell gjenomført!! Det er vel den værste oppskåken me har hatt nokon gång!!!! :forvirra::forvirra:

Eg var nemlig nesten aleine med og tappe dei 230l med øl, for Terje var og kjøpte seg båt akkurat den dagen!!! :?:?8)

 

Kvelden før tapping var me på innspeksjon til ølet, og blei møtt av dette synet!!! Ein varm stol og hevert oppi ølet. :overrasket::overrasket::wtf:

kan det vera fjøsnissen eller ein tørst Vossing tru :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

normal_Opp_02_%282%29~0.JPG

 

Burre får med seg ei smaksprøv heim!!!

normal_opp_03~1.JPG

 

Endeleg nesten ferdig,bunnfallet i dunkane tømmer me over til bøtter og lar det bli ståande der til klaring,Sjølv om det ser jævlig ut nå så blir det klart og fint på 1 vekes tid 8)8)

normal_Opp_01.JPG

Link to comment
Share on other sites

Kvelden før tapping var me på innspeksjon til ølet, og blei møtt av dette synet!!! Ein varm stol og hevert oppi ølet. :overrasket: :overrasket: :wtf:

kan det vera fjøsnissen eller ein tørst Vossing tru :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uuups... Ølet ditt smakte godt, ehhh eg meinar håpar at ølet ditt smakar godt denna gongen og... :oops::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
HB, håper det er igjen noen smaksprøver til elgjakta!

 

Takk for sist Munkers!! :wink: skall nok sørge for att du får smake på ølet!! :?:?8)

 

Ellers så har eg hatt besøk av Mauser :smile::smile: som var på veg ti Sverge og han måtte innom og ha med seg noko,så han slepper og gå på Sustembolaget!!!!! :forvirra::forvirra::forvirra:8):mrgreen:

normal_Mauser_01.JPGnormal_Mauser_02.JPG

 

Fekk tillsent øl logg som viste att slåtteølet holt 6,2%,Der står det og framgangsmåte og kva slaks mat og humle me brukte!! 8)8)

thumb_xls.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

På vei vestover i ferien,tok jeg en liten stopp i Morgedal,og der fikk jeg med meg ei flaske med Morgedalsøl. :D

Tok den med til fjells,og alle inkludert den eldre garde fikk smake.

Alle var enige om at detta var knallgodt øl!

Tusen takk for den HB,berre skryt å få om ølet de brygger!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Då var brygginga av årets joleøl unna gjort, i og med at bryggernaboen min,er lærar så må me brygge i høstferien,me har jo ikkje tid i helgene for då er det jakt :winke1:8)8)

Her kjem nokre bilde frå brygginga av årets joleøl :wink:

 

Her er bryggerplassen og kokekara er vaska og gjort klare til morgo dagens brygging

Kjelen til venstre bukar me til koking av kornet/maltet og den vesle til høgre er til briskelogen.

 

normal_Malt_01~1.JPG

 

 

Her er maltet me brukte tilsammen 90kg :shock: 50kg pale aqle og 25kg med munkjer type 1 og 15 kg med munkjner type 2

normal_Malt02.JPG

 

Klokka er 0630 og fullmåne og +4 grader og det ser ut som det blir ein fin dag foran grytene

normal_Malt_03.JPG

 

Dette er vel på temp 72 grader, og me ser att meska har fått ein fin farge :wink::roll: ,etter og ha stått roleg i 1 time.

normal_Malt_04.JPG

 

Me fek tak i meskekar nr 2 og Terje har servise på krana :wink:

normal_Malt_05.JPG

 

Kornet/maltet blir bøtta over frå kokekara til meskekara.

normal_Malt_06.JPG

 

Alt kornet/maltet må med, og etterpå blir kokekaret gjort reint og klar til koking av vørteren!

normal_Malt_07.JPG

 

Nedkjøling av fedig koka vørter til ca 25 grader,

Det tek ca 1time og kjøle til frå koke temp til 25 grader og me kan ha på gjæren :?

normal_Malt_08.JPG

 

Lettelsen er stor når me ser att vørteren har tatt til seg gjæren :wink: så det ser ut som me slipper og sita att med 280l med vørteløl :mrgreen::mrgreen:

Så om 6 dager, ser me om det har blive vellykka 8)

Raport frå opskåken og smaksprøvene blir posta når ølet er ferdig!!!

normal_Malt_09.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg vil få takke for flaska med øl som kom i posten, det smakte fantastisk.

Litt overasket var jeg da jeg smakte på det litt grumsete øllet, men da det traff smaks løkene i munn kom det et lite smil.

Smaken av sødme og friskhet var vel balansert, akurat så kraftig som jeg liker det, synd det ikke er noen som har denne interessen her i distriktet.....

Vet ikke om jeg hadde orket å drikke dette en hel kveld, men en 4-5 halv litere skulle jeg da fått ned uten problemer.

Lykke til i konkuransen:)

Link to comment
Share on other sites

Ofte er sånn brygga øl, mellom 6 og 8 %, men det som er med det ølet er at det er ofte litt gjærkultur igjen, det sørger for at det begynner også å gjære litt i magen etter det er fortært, så det bli uansett ein litt annen effekt på øl som ikkje er 100% klarna.

 

Så etter 5 sånne halvlitere, er eg nok redd for at du hadde bedt på dine knær til kjerringa di, om å få hjelp til å komme til sengs ja.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...