Jump to content

MS pistol KMS 2011


001

Recommended Posts

Kongsberg metallsilhuettskyttere vil også i år arrangere noen Metallsilhuett pistol stevner på Meheia. Det blir imidlertid en forholdsvis stor forskjell fra tidligere, KMS ønsker i år å ha forhåndspåmelding til stevnene.

Mer info. om dette finner dere i Silhuetten nummer 2 2010 som ligger på: http://www.silhuetten.no

 

følg også med på NMFs terminliste som dere finner på samme sted, samt på: http://www.metallsilhuett.no

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette med forhåndspåmelding har skapt endel reaksjoner, og de fleste av reaksjonen jeg har fått høre om har ikke vært spesielt positive :shock:

 

Det som vil bli gjort i forbindelse med KMS stevner i år er at stevnedatoene blir satt opp, og at stevnene går som planlagt uten minstekrav til påmelding i de enkelte øvelser. Det er fortsatt forhåndspåmelding, og påmeldingen skal inneholde informasjon om hvilke øvelser skytteren ønsker å skyte.

Stevnene vil være approbert for alle øvelser, men kategorier hvor det ikke er noen forhåndspåmeldinger vil det ikke bli satt opp figurer for.

Dette inkluderer, og er egentlig spesielt viktig for, dem som vil skyte Grov fri 2 1/2size.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Følgende datoer arrangeres det åpne metallsilhuett pistol stevner på Meheia av KMS:

15.mai kl 09:00-17:00

28.mai kl 09:00-17:00

17.september kl 09:00-17:00

2.oktober kl 09:00-16:00

 

Forhåndspåmelding til meg.

 

Øvelser man kan melde seg på i:

Fin pistol Stående

Fin Pistol Revolver

Fin Pistol Produksjon

Fin Pistol Fri 2

Fin Pistol Konvensjonell

 

Field Pistol Produksjon

Field Pistol Produksjon alle sikter

Field Revolver

 

Grov pistol Stående

Grov Pistol Revolver

Grov Pistol Produksjon

Grov Pistol Fri 2

Grov Pistol Konvensjonell

Grov Pistol Fri 1

Grov Pistol Fri 2 1/2size

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Årets første metallsilhuettstevne på Meheia er gjennomført, og de fleste som var til stede virket fornøyde på tross av at været nok må kunne karakteriseres som ustabilt, vått og kjølig.

 

Årets to første utendørs 40er ble skutt, en i Grov fri 2 og en i Grov produksjon, og det ble delt ut poeng i både produksjonscupen og revolvercupen.

 

For dem som ikke har fått det med seg så er man med tre starter i NMFs revolvercup med i trekningen om 2500,-Norske kroner.

I NMFs revolvercup får man delta med starter i:

- Fin revolver (kal 22randtenning, men ikke 22mag)

- Field revolver (alle NMF og NSF feltrevolvere med max 8,5"løp og max hylselengde 32,8mm er tillatt)

- Grov revolver

 

Produksjonscupen handler kun om ære (og retten til å skryte), den cupen er selvfølgelig den viktigste å gjøre det bra i :D

Årets produksjonscup går i Grov produksjon.

 

Neste MS pistol stevne på Meheia er 28.mai, forhåndspåmelding til meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler at jeg må mase litt om dette stevnet igjen, dette er siste mulighet for konkurransetrening (innen metallsilhuett) før Nordisk mesterskap.

 

Det går også et metallsilhuettstevne i Alta samme dato, for dem som bor litt lengere nord :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...