Jump to content

Ærlig selger....


Hassel

Recommended Posts

Samme vedkommende forsøkte akkurat å kjøpe min Marlin SBL som jeg hadde liggende ute på finn.Han ville gjerne at jeg fikk denne nevnte hagle pluss et mellomlegg. Han gikk så langt som å si at han ville ha rifla mi, men tre dager senere sa han at han hadde fått tilslag på en bolt action, så det ble ikke handel av min. Hmmm...

Link to comment
Share on other sites

Som våpeneiere skriver vi under på at vi er "edruelige og pålitelige". Begge disse begrepene er ikke "entydig definert", men opp til skjønn (nåja, som avholdsmann forlanger jeg å bli kalt "edruelig", uansett definisjon av begrepet!). Hvis Onkel Blå m/tilliggende herligheter i domstols(u)vesenet finner at en fyllekjører ikke er edruelig (relativt opplagt?), eller at en som setter andres liv i fare ved å fyllekjøre, ikke er pålitelig, kan de inndra våpenlisensen som administrativ forføyning.

 

Jeg foreslår at dere ikke spekulerer mer i hva vedkommende måtte ha gjort eller ikke gjort, bortsett fra å sette seg bak rattet med over 0,2 promille, og heller vurderer det gode våpentilbudet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...