Jump to content

fremskritt stoppet med snø....


Beago

Recommended Posts

Hei

 

jeg har en strihårsdachs på 8mnd nå. Før snøen kom begynte ting å fungere bedre å bedre. Hadde en kjempefin los på 20min og søket begynte å bli bedre å bedre. Siste helgen jeg var ute på barmark hadde han en los på 10min. Søket var bra synes jeg, alt fra 70m og ut til 200m litt ettersom.

Men så kom snøen, og siden da syns jeg det bare har gått bakover. er det normalt? Har vært ute en del etter snøen kom (det er ikke snakk om mengder, 10-15cm) men nå har søket blitt trangere, han kvier seg litt ser det ut som og det har ikke vært noe lyd i han etter snøen kom. I går var det litt ekkelt skareføre som han tråkket litt igjennom, og han søkte ikke ut mer enn 30m, han hadde ikke trua i det hele tatt.

Føler nå at han har mer dårlig opplevelser med å være i skogen enn positive, så nå har jeg bestemt meg for å ta vinterferie med han, og heller vente til barmarkstrening til høsten igjen. Hva mener dere andre om dette? Noen andre som har vært borti det jeg beskriver her?

Alt i alt er jeg fornøyd med høstens progresjon.

 

 

Takk for svar! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...