Jump to content

Flyttbar ladebenk fra Lee.


.30 Herrett

Recommended Posts

Den var ikke dum :D . Før når jeg bare hadde en liten kjeller leilighet, hadde jeg trengt noe sånn. Så kan en jo bare sette en vanlig lite bord ved siden av, for å div lade stæsj i nærheten. Skal en bolte fast ei presse trenger en et veldig kraftig, tungt og solid bord tro meg. Så kan jo feks skikkelige ladenerder ha med seg denne lille benken og lade amo, mens de sitter på toget, bussen eller skolen :mrgreen::mrgreen::mrgreen: .

 

Men ikke dum for folk som ikke har fått ordna plass å holde på eller har lita leilighet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hei. Noe annet som kan brukes er en sagbenk på 4 føtter. De kan du fortynge med en passende stein som vist på bildet. Deretter så skrur du fast en passe stor del av ei benkplate el. oppå bordet for å få litt avstand til bordet, og vips så er du i gang. Se link for hva jeg mener... http://www.biltema.no/no/Verktoy/Oppbevaring/Arbeidsbenk/Arbeidsbenk/ Tyngden henger du opp mellom benene på bordet.

Link to comment
Share on other sites

Har fått montert opp min sak fra LEE og er strålende fornøyd!

 

TIPS: istedetfor en slik betongblokk som gjerne er litt vanskelig å få tak i, kjøp en sandsekk på Biltema. Veier 17-18 kg og er veldig kompakt pakket, så passer veldig bra. Min er i allefall stabil i massevis med denne. Sitter å presser nå, og dette ladestativet har revolusjonert pressinga mi i allefall :)

Link to comment
Share on other sites

Nekter å tro det der blir like stabilt....

 

Nekt alt du vil. Funker som bare f. Dessuten er dette bordet i støpejern og mye tyngre enn patenten til LEE. Fotavtrykket er heller ikke noe særlig mindre. Sjekk litt vektorer, så ser du at de er svært like, bortsett fra at mitt veier 17 kg før pressene settes på.

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...