Jump to content

Pris på Husq. kombi 12+6.5 ubrukt. Noen kjappe svar?


didrik

Recommended Posts

Heisann!!

 

Jeg lurer på å kjøpe meg en Husqvarna kombi i 12 og 6.5. Denne er ubrukt, men ikke ny fra butikk. Selger husker ikke helt nøyaktig når den blei kjøpt. Det er ganske sikkert en Husq. kombi av nyere dato.

 

Har søkt mye på det allvitende interenettet for å prøve å finne ut hva som kan være en grei pris å betale for et slikt våpen uten at jeg har lyktes med det.

 

Da er spørmålene mine til dere eksperter der ute:

 

1. Er dette våpnet noe og ha?

Skal kunne brukes til allsidig jakt.

2. Hva er en grei pris å gi?

 

Hilsen Didrik

Link to comment
Share on other sites

Marocchi produserte en for Husqvarna med frittliggende løp, som visstnok var heller dårlig. Antonio Zoli produserte også en for Husqvarna med lodda pipe. Den het Husqvarna 300, og jeg har en i 12/76 - 7x57R. Har hatt den siden -96, og er veldig fornøyd med den. Så 5000 er den nok verdt. Den Baikal'n er sikkert solid, men...ja jeg skal ikke si noe mer :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mannen kunne få 8000 for denne i innbytte i kjøp av en ny litt dyrere hagle.

 

Det er jeg ikke interessert i å gi. Børsa skulle riktignok være ubruk, det var bare tull fant jeg ut når jeg pussa løpa. For en ting som er sikkert er at den ikke har vært pussa siden den var ny. Masse finrust utvendig og spesiellt mye på rifleløpet og noe grovrust ved innfesting til kikkert. Stokken var tørr som Sahara, hadde noen småsår og var utrolig glad for litt olje.

Så da er det bare å levere tilbake, si vær så god for pussejobben og ut å leite videre. Ligger noe spennende på finn, Valmet med ekstra hagleløp til 10 store.

 

Har muligheter for ny Sabatti til 10 store. Skal sjekke pakkepris.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde aldri gitt 8000,- for den børsa.

 

Jeg hadde bare kjøpt et brekkvåpen kamret for en rillepatron, om det var et spesielt gunstig kjøp. I tillegg har denne sikkert også 70mm kammer, noe som også trekker markedsprisen ned. (selv om dette er noe jeg ikke mener er så viktig)

 

Jeg vet ikke hvor god tid du her på å skaffe deg et slikt våpen, men det er jo snart jul. Så om du beskriver hva du har lyst på og hva du skal bruke våpenet til, er det sikkert fler enn jeg som vil gi deg gode tips.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...