Jump to content

Ang. navn på pistoldeler


simen_s_k

Recommended Posts

Hei, lurer på om dere veit om en side eller noe som har bilde av en transparent pistol (må gjerne finne en revolver også) med piler på de forskjellige interne og eksterne delene og navnene som hører til dem? Husker vi hadde et fint sånt "kart" for HK416 i militæret, cozy å sitte på dass og lese sånt. Eller i dette tilfellet høre på spotify og lese :) Kunne trengt å lære meg de generelle navnene på en semi-auto pistol, sånn at når jeg skal diskutere med våpenforhandleren i fremtida så høres jeg ikke ut som en... hmm hva er det værste man kan kalle en pistolskytter.... spydkaster!

 

So yeah. Noen burde forresten insje på å mekke et sånt kart og lage som sticky. En til rifle, pistol, revolver, hagle osv. Bare en tanke. Er sikkert litt pain in ze butt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hei Simen osv. Om du soker paa "Dismantling 1911/hand gun" eller "Complete strip of 1911/hand gun" paa youtube, vil du finne hele prosessen og navnene paa delene. Faar ikke sendt deg link fra denne laptop'en, (som fortsatt er uten vaare 3 siste bokstaver), men skal ikke by paa noen problemer aa finne dette. Innholdet i linken i foregaaende svar kommer utydelig fram - i hvert fall hos meg... (Sjekk om jeg har skrevet Dismantling riktig - husker ikke i farta!!) I tillegg er det spennende aa se paa denne strippingen av vaapen, laerte mye av det selv!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...