Jump to content

Jaktfelt Krødsherad


skogens- konge

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Da var løypa bestemt:

Hold 1 Elg ligg 180m, Hold 2 tiur stå 100m, Hold 3 hjort sitt 173m, Hold 4 villsvin stå 112m, Hold 5 hare sitt 94 m, Hold 6 rype stå 48m, Hold 7 rådyr sitt 131m, Hold 8 rev sitt 80m, Hold 9 bever sitt 82 m, Hold 10 Bjørn stå 73 m

Det vart ingen lang hold i år, må varriere litt å.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

fin løype med muligheter.varmt og fint vær så her er det ikke noe og klage over.ikke helt fornøyd med egen skyting men slik blir det når en ikke konsentrere seg nok hehe.gratulere til sørum med gull. og johnsen med sølv. veldig god skyting denne dagen gitt. :D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til alle medaljevinnerne. Det var meget bra finaleskyting! Den finalen er den vanskeligste jeg har skutt noen gang! 175 m sittende på bever og 130 m stående på tiur. Fikk ikke noe gratis der, men det er egentlig like greit da de beste vinner uansett og man slipper "ørten" omskytinger.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Blir det FM Buskerud hos dere til helga? Ser at det er noen fler som har meldt seg på nå. Jeg tenkte jeg skulle ta turen ned og skyte løypa, selv om jeg ikke kan være med å skyte om FM-tittelen :)

 

Ja vi ska FM til Lørdag, så det er bare komme en tur nedover det.

Er nok forseint på året for jaktfelt nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg var plass på første lag i dag, og måleren i bilen viste 27 blå grader når jeg parkerte! Jeg liker ikke å skyte med hansker, men hadde jeg hatt noen med meg i dag hadde jeg nok gjort et unntak. Greit nok at jeg er litt treig til å presse av skuddene til vanlig, men når en blåfrossen finger klemmer mot en iskald metallbit så tar det enda mye lengre tid å få smelt av.

 

Kjekt å skyte var det uansett og resultatet ble også bra. Det slo meg imidlertid når jeg gikk løypen; ville ikke arrangøren kanskje få det lettere om de graderte noen av de 5-delte skivene i 5 poengverdier (i stedet for inner/ytter) og droppet skillepoengene? Det blir jo en del tall å trykke inn med så mange skillefigurer.

Link to comment
Share on other sites

Nettopp hjemme fra Krødsherad nå, skjøt tidlig å jobbet på standplass resten av stevnet. VESENTLIG mildere temperatur i dag, så det var strålende skyteforhold i dag. Til tross for det dreit jeg meg ut på et par ståhold så det holdt, så da blir det ikke noe å skrive hjem om, til tross for at løypa var av det lettere slaget!

 

Jeg legger ut resultatlister på http://www.jaktfeltcup.com om ikke så lenge.

Link to comment
Share on other sites

Da ligger resultatet på jaktfeltcup.com.

Var mye god skyting som forventet med en såpas lett løype. Men vi valgt å ha en litt lett start på sesongen, å heller skille på storviltpoeng. Selv om løypa var lett skal det skytes, å det var noen som mista poeng forde, meg selv inkludert.

Trur nok kulda må ta litt skyld for få deltagere, var mange som ikke kom. Var et frafall på rundt 40 stk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...