Jump to content

tips til 9mm prod. for jente med små hender?


Dexter

Recommended Posts

Et tips er vel å la ho velge sjøl. Et ting er pistolens fysiske mål, et annen er hennes personlige perferanser (sikter, grepsvinkel, avtrekk, etc.etc.). Og siden det er snakk om production bør jo det være klart på forhånd, er jo ikkje så lett å forandre på det etterpå.. Så kort sagt; la ho prøve våpen på den lokale bane, la ho titte i områdets våpenbutikker og husk på at ho er et voksent individ med egne meninger som klarer å bestemme hva ho liker/passer best for ho. Så kan du heller få betale når ho har bestemt seg..

Et våpen ho jo kan ta en titt på er Glock 17 eller 19, Gen.4

Link to comment
Share on other sites

ehh ja, hu skal jo søke på den så hu er fullt klar over att det kommer en pistol, når søknaden hennes er ferdig, men veldig greit å få tips om pistoler med små grep som egner seg i prod.

 

glock er ikke aktuel.

 

noveske: godt tips, men dessverre så havner den litt over budsjett, glemte å skrive det i første post, siden det er en burdag\jule sgave så har jeg satt ett tak på maks 10k.

Link to comment
Share on other sites

Små hender og godt grep = HK P30L (men elendige sikter å vanskelig å skaffe nye).

 

Det beste alternativet = S&W M&P9 Pro, Ikke fullt så godt grep men ellers bedre enn P30'en

 

Jeg har små hender og har hatt følgende pistoler det siste året CZ SP-01 Shadow, HK P30 og M&P9 Pro. Det beste alternativet for meg er M&P9 Pro.

Link to comment
Share on other sites

 

noveske: godt tips, men dessverre så havner den litt over budsjett, glemte å skrive det i første post, siden det er en burdag\jule sgave så har jeg satt ett tak på maks 10k.

 

Bestilte min stock 2 fra huntershouse.dk i danmark. fikk den på 10 dager derfra til oslo og endte på ca 9700 med mva og gebyrer hos tollen 8)

Link to comment
Share on other sites

Bestilte min stock 2 fra huntershouse.dk i danmark.

Og når du trenger reservedeler eller reprasjon så handler du hos?

 

Blir nok fra henningshootsguns.com som med resten av tanfoene mine. reprasjon fikser man selv.

ikke noe vondt ment mot norske forhandlere. legger igjen plenty med cash hos dem til andre ting jeg trenger og bruker;) :roll:

 

Kanksje vi kan orge en prøving en dag?

 

bare å si ifra vettu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...