Jump to content

Rådyrhund?


Cameron

Recommended Posts

Er det noen som har en god hund,i Ringsaker nord,Lillehammer distriktet,og kunne tenkt seg å bli med noen turer på Rådyrjakt?For treningens skyld for hunden.Vi er uten hund nå,og jakta blir ikke det samme..det er for seint å bli med på laget som skytter i år,så du må gå uten våpen,men mulighet neste år,med godkjennelse av jaktleder (ikke snakket med ham på en stund)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ser at den her er gammel, men prøver likevel :)

 

Har akkurat flytta til lillehammer igjen nå og har strihåra dachs som jager rådyr godt, og ønsker selfølgelig å få brukt ho mest mulig. Ettersom jeg er ny der så er det ikke bare å plukke seg jakt, så om dere fremdeles ikke har tilgang på hund så kan jeg være med med bikkja i høst, om det er ønskelig/behov :)

 

Som sagt gammel tråd, men er verdt et forsøk.

 

 

 

Mvh Yngve

Link to comment
Share on other sites

Hei!Hadde glemt bort denne..synd du ikke flyttet før..Har muligens fått med en ny mann,og selv kjøpt hund som er 1.5 år til jakta.Må prøve ham mest mulig før snøen legg seg i store mengder,og håper å få ham i gang!Men skal tenke på det,og om det dukker opp no ledig andre steder tar jeg kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Setter stor pris på at du evt gir en lyd om det dukker opp noe/eller du skulle finne behov for ekstra hund og fører, og takk for svar selv på en gammel tråd :)

 

Som sagt ikke bare å finne jakt når en er ny, det spiller heller ingen rolle om jeg ikke kan gå med våpen, viktigste er at bikkja får jage :)

 

 

Mvh Yngve

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...