Jump to content

Støkk jakt på hare.


TomKHK

Recommended Posts

Hei. tenkt ut på jakt i morgon, det er eit fint lag med skø og det snør godt no. Er det noko håp om å få hare når ein drive(ropa) på samme tid? Eg tenkte eg skule drive rådyr til ein venn menst eg muligens kunne satsa på støkkjakt for hare sjølv.

Veit lite eller ingen tin om har so blir glad for gode svar og tips :P

 

Jaktglad 16 åring.

Link to comment
Share on other sites

Og min erfaring er at å drive rådyr gjerne kan by på en del skuddsjanser også. Jeg varierer gjerne, ingen vits i å gå og bråke hele tiden- da stikker rådyra bare litt unna, og står og hører deg passere. Gå stille i lange perioder, lag så litt lyd- vinkle og gå i "uventede" retninger- og lag lyd igjen. Dette forvirrer dyra, og de stikker lettere ut- mener jeg- de mister kontrollen over dette som de skjønner er der. Og slik driving byr gjerne på sjanser for driveren også.

Link to comment
Share on other sites

Kutt ut den der ropinga. Snodig myte den der om at ein skal gå å rope i drevet for å skremme ut dyra...

Ropinga bidrar berre til at dyra heile tida har kontroll på deg og kan gå rundt deg.

 

Mitt tips er å gå drevet, men stille. Så satsar du på at du kan få sjans på hare eller rådyr som du støkker ut eller går deg på.

 

Edit: Det viser seg at trådstarter berre er 16 år gammal. Han kan jo då sjølvsagt ikkje benytte seg av eventuelle sjansar på rådyr, noko trådstartar truleg er klar over. My mistake :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...