Jump to content

Noen som har gode råd til jaktradio


Miroku93

Recommended Posts

Jeg har zodiac team pro og er veldig fornøyd. Den har en fin størrelse og veldig god batterikapasitet. Men denne, har jeg hørt mye bra om, både funksjonsmessig og når det gjelder rekkevidde. I-com har en styrke på anvendelighet og stor tilgjengelighet på komponenter samt lav pris - kanskje ikke verdens minste, men folk trives med den ser jeg...

 

Jeg synes Zodiac`en har en passe avansert meny. Den er ikke full av mange valg som jeg går meg vill i, men de riktige, for meg, mulighetene til å justere squelch til passe nivå og plugger som skrus inn i ramme på radioen slik at de ikke kan nappes ut tilfeldig i felt.

 

Det er nok mange her som kan komme med erfaringer.

 

Mvh Langlo

Link to comment
Share on other sites

Jeg har Hunter F1 og den tør jeg virkelig å anbefale. hadde samma batteriet i hele elgjakta. og den er liten i størrelse og enkel i bruk. og den tåler virkelig juling. tror jeg betalte 3490 eller noe sånt for 2 år siden, og vist jeg ikke tar helt feil så var den best i test i siste jeger

Link to comment
Share on other sites

De kåret vel Hunter F1 som beste, men alle radioene i testen kom godt ut med unntak av Hunters billigmodell så vidt jeg erindrer.

Merk at ikke alle radioer leveres med mulighet for bruk av tørrbatterikassett. Kan være aktuelt om du jakter et sted uten lademulighet over lengre tid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...