Jump to content

Sivilpistolstevne, Oslo 11 des. SInglestack 12 des


Hassel

Recommended Posts

Det begynner ikke noe singlestack på tirsdag i det hel tatt... (det er en søndag... og jeg regner med sånn rundt klokken 9-10....)

Og, geitegutt man må desverre være praktisk anlagt for å skyte begge stevnene. (Dog er du da hjertelig velkommen til å komme på besøk :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Og, geitegutt man må desverre være praktisk anlagt for å skyte begge stevnene. (Dog er du da hjertelig velkommen til å komme på besøk :mrgreen: )

 

Er det invite for geitegutt eller åpent for ukjente som meg også? :? Ikke medlem i klubben eller tilknyttet NFPS, men har lyst til å få sett litt og føle på om det er noe for meg :)

 

og hvor er egentlig denne "hula" deres? :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skyter utendørs på sthanshaugen kan jeg garantere at det kommer menn med svarte kjeledresser og MP5 og henter deg :wink:

 

Det skal nevnes at det pleier å være ganske kaldt innendørs i hula på denne årstiden, så stillongs, ullgenser og hansker bør være med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns nesten var litt for varmt i hula i går.

 

På lørdag fra kl 10 (kan være lurt å møte opp før 12...) og utover blir det Singlestack. 4 Stager, 2 med 20 skudd, 1 med 6 og en med 12 skudd.

 

På Søndag er det da sivilpisotl, 6 stager med 10 skudd på hver, vi skyter så mange kalsser man rekekr / gidder

Flash, Jeg har faktisk nettop avhendet den fæle .45'n men ikke enda rukekt å få godkjent en erstattning og tusket til meg en enda fælere pistol. Så sivilpistol 4 har jeg ikke :shock: , jeg håper på å få lånt en...

 

SOm nevnt tidligere så er ammunisjon med rene blykuler uøansket, FMJ og Belagt kuler går alldeles fint.

 

Hula ligger inni sankthanshaugen vis a vis kaffe som jeg ikke husker navnet på....

Link to comment
Share on other sites

Jepp, kanskje vi skulle lage et nvuspsa, (norsk versjon av uspsa).

 

Jeg må innrømme at hvis jeg (og snakker om meg ja) blir slått av en gammel (ikke den nye) versjonen av 210 i magasin skift.

Da fortjener vedkommende å kunne konkurrere med vesentlig høyre morrofaktor enn oss andre

 

Og fordi som tror det er vanskelig så må de prøve og se

Link to comment
Share on other sites

Blir litt OT, men siden en fra Styret foretok selve pensingen over i det nye sporet, fortsetter jeg. :mrgreen:

 

Men i og med IPSC nå lurer på dette, er det ikke da bedre å vente og se hva som kommer ut at dette på neste GA på Rhodos?

Tror det er enklere overfor POD hvis det er ett internasjonalt program.

 

Det har vært mange "ønsker" mot NFPS og nye programmer...

Skal de jobbe mot flere programmer eller feks jobbe for å få inn hagle?

 

Går NFPS inn til POD og sier de vil starte med Hagle, Single Stack OG 22LR/9mm rifle vil nok POD le...

 

Hagle er etablert internasjonalt.

SS vil det komme forslag om å starte med på Rhodos.

22/9mm lukter de vel litt på internasjonalt men er ikke sikker på om det kommer konkret forslag om å starte med det på Rhodos

 

 

jeg er bare litt usikker på hva som er beste fremgangsmåten for å få dem til i Norge

Link to comment
Share on other sites

Går NFPS inn til POD og sier de vil starte med Hagle, Single Stack OG 22LR/9mm rifle vil nok POD le...

Hviorfor det?

SWS fikk da nylig (I år) godkjent et nytt program som utløser ervervsgrunnlag for fler våpen.

Problemet med POD /vs NFPS er vel at vi begynte med Praktisk Hagle uten å spørre om lov først.

 

Men kanksje egen tråd?'

 

I det minste kan vi åpne for sivilpistol OG diskusjon om nye programmer i Hula i Morgen, Fra 10 og utover :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Overall Results: Division - Standard

Rank Percentage Points Category Name

 

1 100.00 290.0000 Overall Odd Strengenes

2 74.16 215.0617 Overall Tåle Johnstad

3 65.88 191.0405 Overall Jostein Hassel

4 60.39 175.1393 Overall Christopher Thorstensen

5 54.92 159.2727 Overall nils Einar Eide

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...