Jump to content

Salong i links utførelse


bippestankelbein

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter en salongrifle i links utførelse. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en CZ 452, men så kom jeg over at CZ 455 var på vei med utskiftbare løp osv. Jeg håpet og trodde den skulle komme i links (hørte noen rykter) men det virker det ikke som den kommer til å gjøre likevel. Er det noen som vet om dette er noe som kommer innenfor overskuelig framtid slik at det kan være en fordel å vente med å kjøpe? Eller om kanskje Sako kommer med Quad i links?

Link to comment
Share on other sites

Sako lager ikke ei eneste børse i links om dagen, så vi kan nok se lenge etter Quaden... 455 er ikke listet i links på Amerikanske sidene heller, men mulig det er noe på vei der. Hvis ikke burde jo dette være et godt argument for å få lov hos onkel blå til å kjøpe flere enn seks våpen - systemvåpnene leveres ikke med sluttstykket på rette sida!!

Link to comment
Share on other sites

Sendte likegodt en mail til CZ-USA og hørte hva de hadde å si:

_______________________________________________________________________________________

Hi,

 

I am a left hand shooter and I wondered if CZ Brno is gonna produce the CZ 455 in a left hand version, and if yes, when I could expect it to be on the market?

 

Best regards

Martin

-------------------------

Hello Martin,

 

It is my understanding that everything will be converted eventually to the 455 and 456 with interchangeable BBLS but at this time they are not on the list for 2011 changes. Please check back periodically for upcoming information. Thanks for your interest in CZ-USA

 

Thanks

Sherri Goodwin

________________________________________________________________________________________

Ut fra svaret ser det ut som det bare er et spørsmål om tid før det kommer en 455 med venstre ratt.. Selv synes jeg at de skulle laget det først!! Snakket forresten med en i en eller annen våpenbutikk (husker ikke hvor i farten) og han sa at det var flere og flere som "begynte" å skyte links, så etterspørselen var vist enorm. Dette lover jo bra for markedet og oss som er på den andre siden :D

Link to comment
Share on other sites

I produktkatalogen til Schou 2010 står det: CZ ZKM 455 American Lefthand. Veiledende pris 5190,- men ingen av de andre modellene er satt opp i links. Er også et lite bilde av en med bolten på venstere side. Så da ser det ut som om det kommer en i links :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...