Jump to content

Docter sight på EAW svingmontasje ?


excursion

Recommended Posts

Eaw montasje til Docter sight får du kjøpt uten noe problemer. den skal settes i bakre montasjeklakk der den låses fast på vanlig måte. eaw får du kjøpt til flere aktører, men jeg mener det er Magne Landrø som er norsk importør på EAW. hva montasjen koster i Norge vet jeg ikke da jeg kjøpte min i Tyskland. Der kostet den 600 norske.

 

Mvh hunter

Link to comment
Share on other sites

Eaw montasje til Docter sight får du kjøpt uten noe problemer. den skal settes i bakre montasjeklakk der den låses fast på vanlig måte. eaw får du kjøpt til flere aktører, men jeg mener det er Magne Landrø som er norsk importør på EAW. hva montasjen koster i Norge vet jeg ikke da jeg kjøpte min i Tyskland. Der kostet den 600 norske.

 

Mvh hunter

 

 

Hvilken nettbutikk bestilte du ifra ?

Link to comment
Share on other sites

jeg kjøpte ikke montasjen min fra noen nettbutikk. Samboeren var å gikk marcialonga (et jævla langt skirenn i italia for dem som ikke vet) i fjor. Vi lånte da bil og kjørte igjennom tyskland og østerrike ned til italia. i munchen var jeg innom alle gønnersjappene jeg fant og mener jeg kjøpte båden doctersiktet og montasjen på ei diger jaktsjappe kalt for franconia jagd . fikk både montasjen å siktet for 2200 kroner :D

 

mvh hunter

Link to comment
Share on other sites

Jeg har noen Docter m/baser for Weaver. Disse har ikke samme treffpunkt ved av-/påmontering.

Hva med de som nevnes i tråden?

doctersight-01.jpg

doctersight-02.jpg

 

Jeg har en som er modifisert til å funke som en Leupold QRW. Treffpunkt er tilstrekkelig likt fra gang til gang. Holder meg godt innenfor nier'n på 100 meter ved av-/påmontering for hvert skudd. Feilen er at jeg får hendelen på venstre side og da er det fort gjort å løsne siktet når man går med våpenet hengende over høyre skulder hele dagen. Har sendt bilder og ideer til Warne og de har en modell for hurtig av-/påmontering under planlegging. For de som bruker Docter eller sikter med tilsvarende baser, kan den være verdt å vente på. For de med vrimontasje vil jeg nok anbefale MAKlick for fremre base evt hel skinne.

Recknagels modell med hel skinne:

chapuis%20ugex_14.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...