Jump to content

Nästa nummer av Vapentidningen


ASi

Recommended Posts

Har et par-tre mausere stående, i 30-06, og har lyst å gjøre noe gøy med 2? av dem.

Skal selvfølgelig ikke kvitte meg med hovedbørsa i 30-06, men kunne godt tenkt meg ei i 35Whelen og ei i .25-06. (30-06'en kan nesten det samme som disse, men det har ikke no med det å gjøre).

 

Vapentidningen lovet meg i nummer 3 i år, test av .25-06 i neste nummer. Gledet meg til å lese denne da. Nummer 4 kom, men ingen artikkel. Jeg slo meg da til ro med at det kanskje var en feil? Så kommer nummer 5, og lover test i nr 6. På ny bygges forventningene om test opp, og bladet skummes gjennom. Det eneste jeg finner om .25-06 er at det loves test i nr 7. Dette nummeret skummes også kjapt gjennom, og atter en gang er de eneste ordene om patronen en lovnad om at presentasjon av patronen kommer i neste nr.

 

Kjære Vapentidningen, nå er jeg pisse lei av at dere bare kødder med meg.

Har dere noen gang tenkt å realisere artikkelen?

Link to comment
Share on other sites

Dette la jeg ikke merke til.

 

Men jeg har kjøpt minst tre nummer hvor det har stått at i neste nummer skal det være en artikkel om kjøp av brukte kombier og drillinger. Men tilslutt ble artikkelen trykket i det siste jeg kjøpte.

 

Er dette vanlig praksis, at de lover en artikkel i neste nummer som ikke kommer?

Link to comment
Share on other sites

For flere nummer siden ble det og annonsert en test av Rihno-revolveren, den med løpet lavt i ramma :D

Den artikkelen er nå snart 6 mnd forsinket :mrgreen:

 

På den revolveren er det slik at løpet blir matet med kuler fra det nederste hullet i tønna, hadde i alle for meg vært interessant å lest en "seriøs" test av denne revolveren :wink:

 

(vurderer sterkt å si opp mitt abonent på denne tidningen, er ikke så mye interessant å lese lengre (langhlodstoffet er suverent) + at mengden med annonser er snart like stor som vanlig stoff.

Egentlig minner det sterkt om hvordan de siste årene av Våpenjournalen var, før den dødde ut..)

Link to comment
Share on other sites

mengden med annonser er snart like stor som vanlig stoff.

Egentlig minner det sterkt om hvordan de siste årene av Våpenjournalen var, før den dødde ut..)

Ja. Og hvordan amerikanske våpenblader ser ut i dag. Der må det letes for å finne lesbart stoff.

 

Det svenske VT har nå gått opp til NOK 69 i løssalg her i landet. I Sveariket koster det SEK 49 (ca NOK 43). Ytterligere grunn til å dra over grensen det. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...