Jump to content

Pistolklubb i Stavanger/Sandnes-området?


jlovold

Recommended Posts

Dette er de jeg kommer på:

 

-Sandnes PK, ca 4 km fra sentrum. Kun utendørs men med varme på standplass og "tak" over blinkene, aktivt miljø men ikke praktisk skyting.

 

-SSL(Stavanger Sportskytterlag), ca 11 km fra Sandnes forbi Ålagård.Praktisk.Kun utendørs, men kan skyte "døgnet rundt", ikke belysning.

 

-NOP Vatne, 2km fra Sandnes sentrum i retning Hommersåk. Lite, men hyggelig(ikke partisk jeg altså :wink: ) miljø.

Stort sett bane, men har tilgang til opplyst bane til praktisk med 180grader skyteretning.

 

-Hafrsfjord PK. Ca 1,2 mil fra Sandnes i retning Stvgr. Kjenner ikke til klubben men treffer mange hyggelige medlemmer på stevner.

 

-Sola PK. Ca 1,2 mil fra Sandnes. Disse har hall vet jeg, men igjen: kjenner ikke til klubben men treffer mange hyggelige medlemmer på stevner.

 

-Stavanger PK. Har hall, samme som de to ovenstående.

 

-Hå PK: Samme som de tre ovenstående.

 

 

Har sikkert glemt noen også. Men hvorfor ikke ta en runde med to-tre prøvetreninger på hver klubb. Så finner du ut hvilken klubb som har de fasilitetene og skyteprogram som passer deg. Og du finner ut hvilken klubb som har et miljø som passer deg.

Og ikke minst så blir du litt kjent med folk rundt om. Er selv med i tre klubber men er kun veldig aktiv i en klubb, litt aktiv i den andre og i den tredje kan jeg vel regnes som støttemedlem!

Link to comment
Share on other sites

Eneste problemet er at den hallen skal rives. Og så vidt jeg vet, oså har ikke Sola PK fått noe allternativ fra komunen enda.

 

Er ikke klubben eier av sin lokaler da ..

 

Trodde det var sted å bygge ny hall som var problemet.

Hørte noe om at det kanskje ble hall i sammen med StavangerPK :?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...