Jump to content

Hjortebrøling


Hjortetrekk

Recommended Posts

Brunsten er ferdig, og mange jegera er sikkert fleire opplevingar rikare etter nok ein sesong. Tenkte det hadde vert interessant med ein tråd som omhandla erfaringer rundt lokking av hjort (bukkar/koller).

Kjem med nokre tanker og stikkord om kva tråden kan inneholde:

 

- Opplevingar rundt lokking

- Metoder

- Utstyr til lokking (tørkerull, avsaga flaske osv...)

- Vær og vind

- Område for brunsten

- Hjorteurin

- Nettsider som omhandler lokking

 

Målet med tråden er å dele erfaringer som kan hjelpe andre til å bli ein enda betre hjortelokkar ;)

 

Sjølv har eg fleire gode minner fra lokking etter bukken, men også kolla. Likevel er det mange ganger eg har undrast over kva eg kunne gjort annleis for å få bukken inn på skuddhold. Det eg veit med sikkerheit er at det er ein krevande jaktform som krev ein god dose tålmodighet. Er sikker på at fleire her inne har mange gode erfaringer og tips som kan delast med kammerbukerne.

 

Kjør igang :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Brøler heime enda og :) Det starta tidlig også dabba det totalt av i ein varm regnperiode. Så når finværet kom i oktober begynte det for fult. Litt seinare ein vanleg men bedre seint ein aldri.

 

Har aldri lokka inn bukk men har hatt fleire brølebukkar på nært hold då eg har plassert meg i trekket deira. Dei springer mykje att og fram i brunsten.

Link to comment
Share on other sites

Næh.. skal ikkje påberope meg ekspertise i lokking, men eg har iallefall lokka inn bukk uten hjelpemiddel. Høyr på bukkebrøla og prøv å lag samme lyden. Bruk hendene for å få en djupare lyd. Fins sikkert eksempel på nettet.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...