Jump to content

Kjøpe ny 22lr muligens eller oppgradere min gamle?


HasNoFear

Recommended Posts

Ja har en walther p22 fra før med evt 5" target løp.

I duell program så er p22 veldig dårlig, får så dårlige poeng at det nesten er flaut.

Så pleier å låne walther gsp der å da er det blink med en gang.

Feilene som gjør at ikke jeg treffer noe særlig med p22 er bak kornet er alt for stort/åpent, å at avtrekker er hard (begynner å riste litt i det skuddet skal gå av).

Går sikkert ann å gjøre noe med, men der har ikke jeg peil, så setter pris på om noen vet noe om det også evt :)

 

 

leter etter en 22lr pistol som er pen å som er god å lett å skyte med, om ikke noen har ideer til avtrekk å bak korn på p22?

 

 

 

Setter pris på alle svar :D

Link to comment
Share on other sites

Skjønner aversjonen mot å skyte med rørtenger. Ser du andre tråder her på kammeret er det liksom bare GSP og bedre eller Browning Buckmaster og verre som er på tale. Det finnes likevel en mellomklasse hvor S&W model 41 er en godt bevart hemmelighet. I Norge priser den seg ut på nymarkedet i forhold til Browning og lignende, men skal du ha en pistollignende pistol bør du ikke gå utenom å vurdere den. Får du anledning til å prøveskyte en slik Smith skjønner du hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...