Jump to content

Bestillings Spørsmål på Shiloh Eller C.Sharps


Litago

Recommended Posts

Ring dit og spør.

 

Jeg tror at hos C.Sharps er det å bestemme seg for børse, betale depositum, søke om kjøpetillatelse, sende kopi av kjøpetillatelse til C.Sharps, vente til børsa er til tollbehandling i Norge, sende kjøpetillatelsen til tollerne, vente litt til, hente børsa på posten og betale momsen der.

 

Å kjøpe En C.Sharps eller Shiloh er ikke som å kjøpe en Savage fra en vanlig sportsforretning. De har kunder fra hele verden. Kjøpetillatelsen er din importtillatelse, de må ha eksporttillatelsen og det går jeg ut fra at de har. Veldig lite papiarbeid.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Der er ikke toll, kun moms og et tollbehandlingsgebyr. Jeg husker ikke hva jeg betalte men det må bli 25% litt.

 

Jeg tror du skal være god for å se noen kvalitetsmessig forskjell uten å være ekspert. Shiloh er best på markedsføring. De har litt forskjellige produksjonsmetoder på løp og låskasser. Du får det du ber om og akkurat det, med veldig bra utførelse, det er ikke noe feil med dem. Finishen er utrolig sammenlignet med det de har i våpenbutikken, prisen også.

 

Jeg er kjempefornøyd, men det har mer å gjøre med balansen, bærbarheten og hvor godt hun skyter, enn hva hun heter og hvordan hun ser ut. Siktene tatt i betraktning får jeg helt utrolige samlinger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...