Jump to content

Leupold STD ringer


RWA

Recommended Posts

Leupold hadde før ein slags Java-app som dei kalla Mount Selector. Den har eg ikkje funne i det siste. Det er uansett eit faktum at Leupold tek seg gode marginar så du ikkje slepp opp for klaring. Mitt tips er at du ikkje høyrer berre på dei når du kjøper ringar. Til ein Winchester M/70 med Vari-X lll 2,5-8x36 rår dei til å bruka Low ringar, til tross for at du har rikeleg klaring med Super Low ringar. Det same gjeld viss du monterer den minste Swarovskien. Snakk helst med nokon som har same kombinasjon av rifla og kikkert som du ser for deg. Det nest beste er å snakka med ein erfarne børsemakar.

 

Med kikkertobjektiv under 40mm er det ikkje sikkert at det er objektivet som begrensar ringhøgda, men heller klaringen mellom okularet og hevarmen. Viss det berre er noko lite som skiljer, så går det fint å fila litt på ryggjen på hevarmen og blånera opp igjen. Eg har opplevd at eg skyt betre (litt mindre dårleg) på raske, ståande skot viss kikkerten kjem litt nedpå. Kva rifla og kikkert er det du tenkjer på?

Link to comment
Share on other sites

Hei. Det e en Mauser KV 59 som skal ha en Redfield 3-9x50 på ryggen. Løpet er det liten nedtrapping på - det er 21.2 mm ved munning - og det var 25.8 mm ved "nedspringet". Siden den allerede er frest ned en del hvor montasjen skal sitte, var det greit å få vite noen data. Fikk også en formel hos Våpen Søilen i Bergen for beregning av høyde, og den gikk på dette: yttre diameter på okkular, minus diameter på rør og så deles det på 2. Da skulle man få høyden på ringene som var nødvendig å bruke til et vanlig jaktløp. Men for å få dette rett i forhold til tykkere løp, så vet jeg ikke hva man skal ta som utgangspunkt enda - men regner med det kan ha noe for seg å regne litt med tykkelse mellom et jaktløp og det løpet jeg bruker - og da kommer det ca 5 mm i tillegg. Har da funnet ut at montasjen og ringene må bygge 22,9 mm ca - og etter det jeg kan se så bygger STD ring Høy 22,86 mm - så da regner jeg med at det skulle gå greit å bruke.

 

Er det noen så har litt mer rette beregninger enn dette, så hadde det vært fint.

 

RWA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...