Jump to content

Revelation jaktkniv med innebygd lys... Hva tror DU?


jaktfall

For amerikanskt?  

48 members have voted

  1. 1. For amerikanskt?

    • Må ha faktor
      10
    • Kanskje
      19
    • Definitivt nei
      19


Recommended Posts

Har nå fått beskjed om at denne nå slippes på markedet i USA.

Har bedt om å få et par eksemplarer, siden Jaktfall allikevel sitter med rettighetene...

Mye i meg sier at dette er for amerikanskt, men samtidig ser det genialt ut. Får liksom ikke helt bestemt meg...

Til villsvinjakt, bøjakt, etc kan det jo ha noe for seg.

Viss kniven er bra, og lyset er så driftsikkert som han har fortalt meg,kan det kanskje ha noe for seg.

For meg vil det aldri bli min hovedkniv, der har man en svingbar sak 8)

Men som en kjekk å ha/ må ha kniv, tja...?

Hva tror kammerfolket?

Kniven og sliren ser jo faktisk helt konge ut i kvalitet og kniveggens bue ihvertfall.

34j56w4.jpg

 

Link til demovideo på You Tube:

 

Mest sannsynlig plukker jeg vel ut et par stykker som jakter villsvin og annet i dårlig lysforhold. Villsvin krever en god kniv, derfor bør detvære med av viltarter som skytes av testpersoner.

I tillegg at den må leveres til test i et jaktmagasin.

Det kan være en flopp, men den kan like gjerne selge skummelt bra...

 

Kontakter et par stykker fra denne tråden på PM, når prøvene kommer til Norge.

Derfor: Jakter du villsvin fremover? skriv testkanditat ved signaturen din!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

[...]Men som en kjekk å ha/ må ha kniv, tja...?

Hva tror kammerfolket?[...]

Den lyser (...ehh...) stasjhore lang vei, så sånn sett skulle den vel ha mulighet til å både være totalt ubrukelig og samtidig å bli solgt i hopetall :mrgreen:

 

Bra sagt! Det er slik jeg tenker også.

Klarer ikke å ta en beslutning på en måte, ler av den, samtidig som jeg er nysgjerrig....

Så du videoen? er jo litt overbevisende, men H7 funker det også..

Link to comment
Share on other sites

:)

Mest sannsynlig plukker jeg vel ut et par stykker som jakter villsvin og annet i dårlig lysforhold. Villsvin krever en god kniv, derfor bør detvære med av viltarter som skytes av testpersoner.

I tillegg at den må leveres til test i et jaktmagasin.

Det kan være en flopp, men den kan like gjerne selge skummelt bra...

 

Kontakter et par stykker fra denne tråden på PM, når prøvene kommer til Norge.

Derfor: Jakter du villsvin fremover? skriv testkanditat ved signaturen din!

Link to comment
Share on other sites

Blir neppe noe villsvinjakt for min del i år, men noe sier meg at en grundig og uhildet testperson kunne vært min jaktvert i Tyskland.

Han jakter jo tross at 70% i mørket, samt at han har en skremmende mengde med ettersøk for andre jegere i området, halvparten av dette i mørke.

Om kniv og lykt ikke holde mål på villsvina der vil den riggen neppe være egnet for norske forhold heller, og med 30-40 villsvin pr. sesong skulel vel testen være grundig nok.

 

For øyeblikket er han rimelig fornøyd med min gamle LED hodelykt og sin egen kniv av type "hendig-liten" med damaskblad. :)

 

Sånn for min egen del vil jeg si at denne "Åpenbaringen" blir i overkant nerdete og har litt for høy gadget-faktor...

Regner med at det kommer en ny modell neste år som innkluderer I-pod og laser avstandsmåler også. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...