Jump to content

Problemer med inlogging via telefon


.475 A&M

Recommended Posts

Nå er jeg tilbake på nett via pc. Har også opera mini og problemet kom nå i helga. Min opera har fungert uten tøys av noe slag i et år nå. Det som er så merkelig er at kammeret er det eneste forumet jeg ikke får logget meg på, mildt sagt irreterende :evil: Hva må til for og rette opp denne feilen?

Link to comment
Share on other sites

Hadde akkurat samme problem selv.

Det er ikke feil på kammeret, men på cookies / informasjonskapslene i telefonen din. Slett historikken / passordene til kammeret.no, og problemet er løst.

 

Nå har jeg snart slettet alt som fantes på telefonen men fant ut takket være deg at passordene måtte slettes ja hmmm.

Lærer så lenge en lever heldigvis. Problem solved. :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde akkurat samme problem selv.

Det er ikke feil på kammeret, men på cookies / informasjonskapslene i telefonen din. Slett historikken / passordene til kammeret.no, og problemet er løst.

 

Tja, jeg benytter en del andre forum via mobil og de gir aldri samme problem, men jeg har flere ganger måttet slette p.g.a. kammmeret, så jeg tror nok at det har noe med kammerforumløsningen å gjøre, ja. Eller rettere sagt hvordan cookies og passord håndteres av denne forumløsningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...