Jump to content

Hadelandscupen 2011


Kammerherren

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den kommer til å skille bra, det er ikke tvil, men det trenger ikke å være mange på 150 og 148 hver gang heller, men de beste får det til uansett tror jeg.

 

Jeg skal på ingen måte love å skyte hele serien innafor selv, men det er en ting jeg er sikker på, om man sier på forhånd at det er umulig, så kommer det ikke til å sitte.......

Link to comment
Share on other sites

på lunner så var det vel 225 på hjort og 235 på kalven.gikk da greit der.er mye værre med ståene hold på 100+ m.hva med løypa på krødsherrad da,den så nermest umulig ut,men så hvor bra mange gjorde det der så må nok løypene være krevene.men samtidig så må en ikke bare ta en figur og lage den nesten umulig bare for og skille.bedre med flere hold og fordele på.

Link to comment
Share on other sites

håper det ikke ble ALT for lang vente tid idag da, hopet seg opp litt i en periode :( ble med siste laget å skaut i dag fikk 2/1 på tiuren og 3/1 på gjerpa ,havnet da på 139 poeng , ikke fornøyd med tiur bommen. kjempe mange positive folk ute, med noen unntak :moresarcasm:

Link to comment
Share on other sites

Ja, da var hadelandscupen gjort for i år, og avslutnings-stevnet føyer seg inn i rekka med kjempebra gjennomføring fra arangørenes side. Og all mulig ros skal Nordre- landingene ha for rask og effektiv premiering og trekning av gavepremier. Bra fornøyd med egen innsats også, med 2. plass til slutt sammenlagt.

Link to comment
Share on other sites

ja fint stevne var det.selv om resultatet gikk til h.skaut et skudd mella stjerten og halsen på tiuren og da var stevnet over for min del.må gratulere christer med god skyting.med riktig optikk så går det bra ser jeg hehe..han blir og se i finale det er sikkert. som sagt veldig fin løype og lett og gå.145p må være det værste en kan ende opp med,rett og slett flau

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...