Jump to content

hjelpt. utfylling av våpensøknad. halvautomat.


S.Arnesen

Recommended Posts

sitter å fyller ut en våpensøknad på en halvautomat nå. Det jeg ikke er helt sikker på er den rubrikken som omhandler automat/halvautomat våpen. Har krysset av ja på om det søkes etter halvautomatisk våpen, men rett under der står det ett spørsmål som lyder:

 

søkes det om våpen av type maskingevær, karabin eller maskinpistol(herunder også våpen i halvautomatisk utørelse)?

 

skal krysse under på ja der også regner jeg med? Føler det blir litt smør på flesk, Også høres det så brutalt ut i samme setning som maskin gevær og maskinpistol :lol:

 

Mvh

S.Arnesen

Link to comment
Share on other sites

Du skal krysse nei i rubrikken om maskingevær osv.

 

Neste spørsmål er om halvautomaten er tillatt til jakt. Ja eller nei.

 

Hvilket våpen er det?

 

Ok :) Våpenet er tillat til jakt, har krysset ja der.

 

En hatsan marine halvauto ifra winge. jeg var å tittet på i dag og syns den virket veldig kurant til prisen :)

 

http://wingevapen.no/index.php?do=product&id=316

Link to comment
Share on other sites

Good :D har fylt ut søknad før til en o/u børsa jeg har stående, men kunne tenkt meg en litt "hårette" hagle til å bruke når jeg er på trening.

 

Må jeg fylle ut merke, løpslengde og modelbetegnelse når jeg kjøper halvauto? Eller kan jeg søke på 12kal halvauto for å holde valgmuligheten åpen?

 

Takk for hjelpen :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...