Jump to content

Sotkajærvi`s blogg.


spelltiurn

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

:oops: Takk takk :)

Jeg skal oppdatere sia med filmklipp etterhvert, når jeg finner ut hvordan :-) Litt nytt for meg dette.

Så ska sia oppdateres jevnlig med bilder fra natur å jakt, samt korte historier med bilder å litt tekst fra situasjoner, små og store fra naturen. Jakt historier osv. Det er veldig lettvint og legge ut på denne bloggen i forhold til den tungrodde hjemmesia jeg hadde. Den blir lagt ned.

Blogging er som sagt veldig nytt for meg, men veien trøs opp etterhvert som jeg går :-)

Tips å triks om bloggen mottas med stor takk :-)

Link to comment
Share on other sites

Flott side du har fått igang... Vært på fisketur 3 ganger der oppe, fantastisk natur å supre muligheter for fisking.Alle turene har bestått av 3 dager i Grense jackobselv å vidre for 3 nye dager med fiske i Pasvikelva. Nærmere bestemt Jordanfoss :D opp igjen til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

 

Fin blogg du har på gang der :) mange minner som dukker opp når jeg blar gjennom bildene dine. Fantastisk natur der oppe og for et "mekka" for jakt og fiske!!

 

Har blitt flere turer til pasvik de siste åra (bl.a. sammen med stian84 som er broder'n)..... både sommer, høst og vinter. Har hørt mange "skryte" historier om deg og var nære på å svinge innom i sommer for å få noen tips på hvor vi kunne finne bjørn. Du lurer sikkert på hvem som har fortalt meg dette...hehe! Vi har en felles bekjent som jeg besøker så ofte jeg har tid og mulighet........7,5 kg ørrett på finger'n...sier ikke mer ;) hils hvis du snakker me'n!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...