Jump to content

Rådyrkaker


bjhor

Recommended Posts

Klarte ikkje å finne ein tråd om ting man kan lage av rådyrdeig.

Så da får man lage ein å håpe mangen vil komme med gode oppskrifter og gode råd til kva man kan lage av kjøttdeig av rådyr.

 

i mangen på oppskrifter så brukte eg ein sikker vinner fra hjort i dag..

 

800 g rådyrdeig

150 g bacon

150 g karbonadedeig

1.5 dl fløte

2 sjarlottløk

2 egg

krydder etter ønske.

 

dette vart veldig gode kaker og karbonader,, men det var kjøtt av kalv, så rådyrsmaken forsvant for mykje.. her burde eg nok prøvd meg først uten anna kjøtt først å så evt tilsatt bacon og karbonadedeig etter hvert. ..

 

Bjørn

 

_A284750.JPG

_A284755.JPG

radyr2.JPG

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

ja det har du heilt rett i,,, kjente det var for mykje bacon smak,, hadde eg gitt f.. i det så hadde nok rådyrsmaken komt fram istedenfor.... fa... og.. men av sine feil lærer man.. :) dei var no bedre enn butikkvare alikavel.. :)

 

Bjørn

 

forresten,, kva er det eg gjer feil med bildene mine?? ser du det?

Link to comment
Share on other sites

Ja bacon kan du stort sett ha i alt av mat, det blir ikkje akkurat værre, men å få fram ein smak på kjøttet, då overskygger bacon for dette. Men eg tar det for god fisk at det blei nok mykje betre enn det meste du finn i kjøttdisken på butikken, he, he.. :)

 

Og angående bildene, så trur eg du har kopiert linken av småbildene i galleriet, det var iallefall " thumb_" foran filnavnet, redigerte dette, sånn at bildene dine kom fram skikkelig. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...