Blysmelter Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Siden jeg har begynt å støpe større mengder med blyprosjektiler fant jeg ut at jeg skulle gå fra Lee sizer og allox til klassikeren Star Lube Sizer. Bestilte den direkte fra fabrikk sammen med en god del "orginalt" kulefett og hentet den på posten i Norge etter 11 dager. 250 USD for pressa og 50 USD i frakt. Fungerer utmerket. Men fettet trenger varme nå som det er kaldt i uthuset. Eller en mykere fett enn det orginale. Så import fra USA går kjapt og smertefritt så lenge det ikke er våpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lærlingen Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Sweet irony….. Jeg prøvde for noen uker siden å bestille fra Magma pr. epost, uten å få respons overhode, jeg vurderte å ringe, men kom ikke så langt, da jeg fikk i en flott Star presse i posten i dag, fra en her på kammerert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
700 ADL Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Gratulerer begge to! Star er så morsomt og enkelt at det snart må forskes på kulefett for å få litt spenning i hverdagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts