Jump to content

Gsm Kamera


spetsen

Recommended Posts

Har vurdert å kjøpe dette kameraet selv, virker hendig.

 

ankepunktene mine var

- ingen vær-tetning, så du bør nok bygge en boks å ha det i eller tette det bedre på en eller annen måte om du skal bruke det utendørs.

- lav oppløsning på bildene

- ...og det største: for mange jakt-relaterte investeringer i det siste. :oops:

 

Men ellers er det nok et genialt og godt sammensydd produkt.

 

Du må oppdatere oss her med erfaringene dine når du har fått testet det litt :)

Link to comment
Share on other sites

Hei, akkurat bestilt meg dette kamera, http://smartprodukter.no/product_info.p ... cts_id=995" target="_blank

Da jeg er lei av og vente på scoutguard sitt mms kamera.

 

Noen som har noen som har prøvd ut dette?? :)

 

Mvh

Scoutguard sitt kamera bør være rett rundt hjørnet, for jeg sitter akkurat nå å fikler med et... :wink: Hmmm...hvordan sette opp telenor sitt MMS. Ser egentlig veldig bra ut dette her kamera :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lenge undres over hvorfor det står en pall med slike på lageret, men det er vel snart klart for åpning!

Mens jeg sitter og funderer, tror ikke den er rask nok på avtrekkeren til bilder av ekorn eller at smilet blir dratt bakover, men rask nok for MMS/SMS, forstå det den som kan.

Link to comment
Share on other sites

Heisann, innstillingene gjør man via sms koder. Lastet ned norsk bruksannvisning og dette gikk overaskende lett=)

Kjøpte telenor kontantkort da det var dette som skulle fungere "rett ut av boksen" og det funket med en gang.

Fikk også noen bilder første kvelden der det sikkert var vind, blader eller småfugl som hadde utløst bevegelses sensoren, men da sendte jeg bare en sms kode med lavere sensitivitet på bevegelses sensoren og da var jeg kvitt det problemet=)

 

Er generelt godt fornøyd forløbig, var også bedre bildekvalitet en forventet. spesielt i stummende mørket.

Eneste som er ett skikkelig minus er batteri tiden på kamera, men dette ordnet jeg med 100ah batteri og noen kabler fra bil tema. Dette skal da i teorien gi meg standby tid på 125 døgn=)

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Supert. Dersom bildet på telefonen er bedre enn dette er det godt nok for meg. Jeg sliter som en hund når jeg skal reise bort på ferie. Dersom jeg kunne ha et sånt kamera stående for å se om det kom noen busemenn inn døren for å stjele klenodier kunne jeg slappet mere av.

 

Spetsen. For de med problemer med å oppfatte ironi på skjerm og teknikk generelt. Hva mente du i din siste post?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...