Jump to content

umulig å få tak i en 2011 9mm ?


marflow

Recommended Posts

Hei, har nå fått innvilget 9mm nr 2, har fra før av en cz shadow, men ønsker meg nå en 2011

gjerne fra STI,men da kommer problemet.. Så godt som ingen har en slik en på lager, og har muligheten til å selge meg en slik?

Noen som vet om butikker som fører STI eventuelt andre 2011'er.? Skal brukes i Mil. felt. Ønsker en med Hard Chrome / rustfri sleide/ramme

Pris 15-25000. Eventuelt andre forlsag til våpen i denne prisklassen? og forhandlere som isåfall har dem på lager?

Link to comment
Share on other sites

Har en hardforkrommet SPS 2011 i 9mm som jeg er veldig fornøyd med, både på fungsjon og presisjon.

Som de fleste 2011 så må de gjennomgås når de er nye mtp. grader og vinkler fra produksjon, som ikke er optimale.

Men etter og ha brukt et par timer på trimming, så fungsjonerer den perfekt.

Link to comment
Share on other sites

STI SVI SPS er nesten det samme, med små forskjeller. Alle er semi custom. STI tilpasser delene for hånd, det samme gjør SVI og SPS. STI EXCEUTIVE er rustfritt stål og SPS er hard krom. Jeg liker hard krom fordi dette ser pent ut, har bedre rust beskyttelse enn brunert, og holder toleranse lenger.

Link to comment
Share on other sites

...STI tilpasser delene for hånd...

 

joda, det sitter noen med en båndsliper og moser deler for å få dem til å passe..

 

STI'ene blir som nevnt fine etter litt trinmming, men jeg har sett noen deler som ikke akkurat kan kalles "fintilpasset", det er tydelig at det går ganske så fort i svingene til tider.

Link to comment
Share on other sites

Som dk så har jeg også plukket på flere SPS / STI / SVI utgaver og vil påstå at SPS ikke på noen måte står tilbake for de andre i samme familie.

Om jeg skulle rangere kvalitet og tilpassninger så vil det bli i følgende rekkefølge, SVI / SPS / STI.

Grunnen til at SVI kommer fremfor SPS er at de er noe mere ferdigtunet fra leverandør, og STI minst ferdigtunet.

Men som alltid vil jeg anbefale deg og prøveskyte flest mulig og danne deg dine egne erfaringer.

Som sakt jeg er veldig fornøyd med min SPS både med tanke på presisjon og kvalitet.

Men som alle 2011 våpen så måtte jeg bruke et par timer på tuning før den funket 100%.

Link to comment
Share on other sites

Jeg personlig ville ikke kjøpt SPS pga kunde servicen.

Har ikke prøvd pistolene deres men har noen magasiner.

Der har ett gjengående problem at jeg ikke fikk den kapasiteten de oppgir selv med nye hylser. Kjøpte ett av langmaga med Grams innmat som skulle være 29+1. Men det tar bare 28. Heldigvis er det lovlig i ipsc. Kjøpte deres nye langmag som står oppgitt som IPSC/Uspsa legal... de gode nyhetene var at det tok 29+1 men problemet var at det målte ca 171mm og er således kun lov i uspsa.

Kpntakta sps og det gikk endel mailer fremmog tilbake og det eneste de sa, var deres magasiner var lovlig i ipsc... Ang kapasiteten så sa de de samme. Våre magasiner tar det vi sier.

 

Kort og godt, så sa de at deres produkter er perfekte og jeg er en idiot og/eller løgner.

 

 

Så det frister ikke å kjøpe deres pistol...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...