Jump to content

Stevneoversikten.


Mentor

Recommended Posts

Kjære herr "PRESIDENTEN" Birger Glosimot.

 

Jeg ser at du stadig er inne på Kammeret og leser.

 

Hadde det faktisk ikke vært en idè å svare på noen av spørsmålene som blir reist om hvorfor stevnene på KMS sin bane ikke blir ført inn på tabellen for stevner hos NMSF (forbundet) hvor du er ansvarlig President.

 

Du burde i tillegg som medlem av KMS være klar over at utgiftene med å drive klubber blir bl. a. dekket inn med fortjenesten ved stevnene, noe du tydligvis gir "F---" i.

 

Siden du lett ignorerer å føre inn stevnedatoene i oversikten til forbundet, er du så illojal mot din klubb KMS, at det "jofla" skrev i sitt innlegg : "du nå er i ferd med skjære av den greina du sitter på", vil jeg påstå at den greina nå alt er kappet av.

 

Ta nå til fornuft og innrøm at dere 3 tapte på årets årsmøte.

 

Jeg var med å starte det som ble KMS i 70 årene og husker fremdeles lover og regler som var gjeldene.

Det startet nemlig som en undergruppe av Kongsberg Pistolklubb med egen forsikring og hvis du vil vite mer om starten kan du jo ta en tur på "Heia" til lørdag eller ringe meg på 32288911 på dagtid.

 

Thor Dehnæs

(som etter dette er blitt medlem av GGG).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...