Daero Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Lurer bare på om noen som vet hvor langt tid det tar før de svarer på forespørselen? gått vel snart rundt en uke, håper jeg ikke må vente lenge, er nok litt utålmodig med å få min første hagle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fosse Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Ville nok heller prøvd å ringe dem... Så mye surr det er i det systemet der så hadde ikke jeg forventet noe svar innen rimelig tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mårfanten Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 kan ta 10 dager elrns, det står når du sender forespørsel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddgeir Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Ring dem du. Jeg ha kjøpt og betalt et kikkertsikte som enda ikke ha kommet, er vell 2 uker eller noe slikt siden jeg bestilte det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackrussel Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 10 dager for og få svar på en forespørsel og jeg har bytta leverandør TVÆRT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borgern Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Sendte en forespørsel på riflepakke dit tidligere i sommer selv,. Hørte aldri noe så jeg handlet et annet sted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jølle Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Se innlegg vedr xxl ang kjøp av Meopta, sier ikke mer, kommer aldri til å handle der igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÅSEJEGERN FRA FOSEN Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Tror de er gla i å spille kort i våpenavdelinga på xxl på tiller i trondheim, måte vise våpenkort, førerkort og jegeravgift ved kjøp av hagleammo , desutten tar det en evighet før man får hjelp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil-A Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Hva forventer dere egentlig? Både billig OG god kundeservice er utopi, hvertfall her i Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmonsen Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 på xxl på tiller i trondheim, måte vise våpenkort, førerkort ogjegeravgift ved kjøp av hagleammo Alle som selger AMO er pliktig til å forvisse seg om at kjøper har våpenkort på kaliberet og at de kan dokumentere hvem de er. Hagl Amo kan kjøpes på Jegeravgiftskort dersom du var 18 år i 1990. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÅSEJEGERN FRA FOSEN Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Det skulle vel holde med kun jegeravgift eventuelt våpenkort, gjør det alle andre steder en på xxl. Greit nok det da jeg har alle kort i pængboka, men at man må stå et kvarter før man får hjelp er tegn på dårlig service syns jeg. Men en ting skal de ha å det er at de har greie priser på varene sine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komoden Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Greier med de lave prisene er jo at de ikke har 3ansatte pr kunde, og heller ikke folk med "fagbrev" på jobb. Dette gjør at de kan presse prisene sine. Hvis du drar på xxl en tirsdag kl11 kontra lørdag kl 3 er det helt sikkert ikke den samme ventetiden på å få hjelp. Men når folk forventer de billigste prisene og servicen som man får hos de kjente butikkene, ja da er det ikke rart man blir missfornøyd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmonsen Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Det skulle vel holde med kun jegeravgift eventuelt våpenkort, gjør det alle andresteder en på xxl. Dersom du siere at det er slik, så er det de andre som bryter loven og forskriften. Som jeg skrev i forige innlegg. Var du 18 år i 1990, kan du handle hagle amo. Men du må fremdeles dokumentere hvem du er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÅSEJEGERN FRA FOSEN Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Ja det med korta er ikke så farlig, har som sakt alle kort med meg, stusa bare lit på at man ikke trenger det andre steder men nok om det. Håper de kan forbedre servicen sin en smulle, da blir det en ok butikk å handle i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil-A Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Forbedret service = økte priser... Ett sted må butikkene ta igjen kostnaden ved å ha enten faglærte eller flere butikkansatte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daero Posted October 23, 2010 Author Share Posted October 23, 2010 Uff etter å endelig få svar fra xxl så viste det seg at de ikke hadde baikal lengere inne og vil ikke få det inn igjen men fikk tilbud om å få Silma Storefjelll for 5690 kr så ja den så ikke så verst ut så jeg kjøpte den. Hentet den i posten i dag og var stor fornøyd med å få min første hagle men gleden ble kortvarig da jeg oppdaget at forskjefte ikke passet, den ville ikke "låse" seg drev å skrudde den opp og små justerte litt og med nød og neppe kom den på men passer veldig dårlig og fy flate nu ødelegger man fingertuppene for å få den løs men så tenkte ja nu kan det jo ikke bli verre men jo... en sprekk på den også universet liker ikke meg tydeligvis Må vel bare nu vente til mandag for svar så jeg kan bytte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmonsen Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Den pakker du i esken og sender den i retur. Slik skal det ikke være. Har holdt mange av de der i hendene. Og aldri opplevd noe slikt. Ps. Ring til leverandøren, og send de en mail. Håper du har en ny eller med korekt undertre i hende fort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vømmøl Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Tror de er gla i å spille kort i våpenavdelinga på xxl på tiller i trondheim, måte vise våpenkort, førerkort ogjegeravgift ved kjøp av hagleammo , desutten tar det en evighet før man får hjelp. Om du viser våpenkort og legitimasjon, så skal de ihvertfall ikke kreve jegeravgiftskort i tillegg. Det er lov å skyte hagle uten å være jeger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GÅSEJEGERN FRA FOSEN Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ja, vømmøl var lit pussig det der, handler nå heller hos abc fritid istedet, der slipper du å vente i en evighet får å få hjelp og det virker som de har mere peiling der. Holder også med våpenkortet slik at man slipper å dra fram helle kortstokken for å kjøpe en pakke skudd. Liker aller helst å handle ammo lokalt hos en børsemakker , han har det jeg skal ha dvs godt utvalg i ammo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts