Jump to content

Sør-Afrika igjen?


Shadob

Recommended Posts

Jeg var der i april, og det var ikke meningen å dra nedover igjen før neste april - men tror nesten jeg må ta en tur i august - da jeg fikk senferie i år.

Èn av ukene blir sammen med resten av familien, men når og hvor er uvisst.

Men hva skal jeg prioritere før/etter dette? Senfiske etter laks - eller vortesvin, kudu etc?

 

Laksesesongene har en tendens til å være altfor variabel - mens turene til SA alltid er en suksess - så egentlig er det vel bare tøys å stå å baske med med fluestanga :roll:

 

Nå er det slik at jeg skal hente meg en tysk jakt terrierhvalp i juli - så det er et stort MEN med å reise :? , men familien er jo vant med hunder - så det skal være mulig å være en globetrotter noen dager.

Er det noen som har fri i august - og mulighet til å bli med hvis jeg beslutter å dra?

 

Isåfall - send en PM.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke baske med fiskestangen i RSA også ?masser av gode muligheter på div ferskvanns arter eller hvorfor ikke ta en tur på havet på jakt etter tunfisk,marlin ++++ sitter på en masse gode steder dernede så vil du ha tips pm meg :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

He-he! Joda! Jeg har nok "informert" :wink: meg om gode elvedrag der nede også - men jeg har dessverre ikke anledning til å være så lenge der nede - at jeg får i pose og sekk :cry: .

 

Så jeg prioriterer revolveren når jeg drar så langt :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...